• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Heloise, ett tips, SLUTA TÄNK!
    Skulle man tänka inför varje barn blev det inga..
    Låt naturen ha sin gång och hoppas på att den funkar!
    Du kommer bli världens bästa mamma  till dina barn och Panzer en underbar pappa!

Tinker, skönt att de lyckats bromsa upp..phuuu!

Jag har nu äntligen lyckats lägga in en del av fotografens bilder från vårt bröllop
    Finns i galleriet under bröllop om ni  vill se..

• Bobou

Fjällbruttan, det var ta mig tusan de snyggaste bröllopsfoton jag sett!!! Vilka UNDERBARA miljöer, och ni passade så väl in med ert gröna tema! Och buketten var helt makalös också!

• Sonja68

Fjällis; Jag sitter här och gråter... för ni var så vackra och era bilder är så underbara! Längtar upp till fjälls...
    Och så vill jag säga att ni verkar vara en UNDERBAR familj!
    Så fina barn, helt bedårande
    Ja superlativen räcker inte till.
    och ♥ från mig!

• Fjällbruttan

Tack snälla niför kommentarerna!
    Nu sitter jag och gråter... av lycka!
    Har aldrig känt mig så fin i hela mitt liv och vi var så lyckliga den dagen!
    Och jag är jättestolt över mina barn
    Egomamma... tralalalaaaa...

Fotografen var faktiskt vrålnöjd med bilderna, och han vet vad han talar om...
    och även han gillade vårt tema
    Är också stolt över att jag sytt tjejernas kläder själv, fast det har jag ju skrutit om tidigare... f´låt

• Sonja68

Fjällis; du har verkligen ALL anledning att vara stolt och egomamma och skryta och allt vad du vill !!!
    Ja, jag grät också av lycka, för din skull, om det inte framgick... Det verkligen _strålar_ om dig och er lycka formligen lyser genom bilderna och går rakt in i hjärtat på en En sån vacker brud! Förstår att maken är mäkta stolt, vilket också syns på bilderna.

• TinkerBelle

Kan inte annat än instäma - vilka bilder!!!
    Kanonfint med fjället i bakgrunden.

Sen är jag mäkta imponerad över alla tårtor du bakar....

Fjällbruttan skrev 2009-09-02 14:55:59 följande:
    Heloise, ett tips, SLUTA TÄNK!Skulle man tänka inför varje barn blev det inga.. Låt naturen ha sin gång och hoppas på att den funkar!Du kommer bli världens bästa mamma  till dina barn och Panzer en underbar pappa!Tinker, skönt att de lyckats bromsa upp..phuuu!Jag har nu äntligen lyckats lägga in en del av fotografens bilder från vårt bröllop Finns i galleriet under bröllop om ni  vill se..
  • Aleta

Fjällis wow!
    Och vilka tårtor!!! *impad*

• Cantaton

Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går med Xtravaganza. Men börjar inte förrän 23 sept

Sonja68 skrev 2009-09-02 08:29:49 följande:
    Godmorgon! Springer in lite snabbt... har massor att göra på jobbet. Cantaton; sorgligt med din vän och släktingar. Kram! Men positivt med Xtravaganza. Låter spännande! Du håller väl oss uppdaterade?Tinker: Jag ber också för dina vänners bebis. Ojojoj, vilken press och stress och våndar för de stackars föräldrarna... jag får tårar i ögonen. Åh, vad jag önskar att allt ska gå bra för den lill* så familjen får vara lycklig.Frulle: Bra att du tagit beslutet att sluta röka. Trodde aldrig jag skulle fixa det efter så många år, men när jag blev gravid så var det ett lätt beslut. Och visst är jag sugen ibland, vore lätt att trilla dit igen. Men när jag tänker på hur mycket BÄTTRE jag mår utan giftpinnarna så...NÄÄÄ!Kämpa på, det är definitivt värt mödan och en ren investering i hälsan!Blommis: Wow, så spännande alltihop och jag är så glad att det verkar lösa sig till det bästa för er. Förstår också att du inte tar ut nåt förrän allt är på pränt och stålarna på konton Jag är likadan. Livets hårda skola har lärt mig.Fjällis o I'm yours: Vill bara veta att ni (och ni andra här på tråden också) ger mig så mycket positiv energi med era inlägg, tack kära ni!Hjärtan och pussar till alla!
  • Sonja68

Ladies, ni som är kloka och har lösningar på det mesta. Hur f-n ska jag göra med tackkorten??? Min kompis som är duktig på att fota och fixa hade ju en liten "session" med oss på Herrgården där vi hade festen, samt inne i kyrkan.
    Jag har fortfarande inte sett ett enda foto, men hon säger att det blev några riktigt bra. Problemet är att hennes dator kraschade. Fotona finns kvar i datorn, men hon får inte igång den. Nån komponent som kostar lika mycket som en ny dator typ. Hon har det NOG kämpigt som ensamstående småbarnsförälder, långtidssjukskriven (över ett år nu, med nedsatt sjukpenning), påtvingade renoveringsobjekt som hon just var klar med, så brann det i hennes kök förra veckan så nu måste hon köpa ny spis och renovera/måla köket. Såklart har hon inte möjlighet att köpa en ny dator så där i all hast...
    Hon är sjukskriven pga utbrändhet och jag känner att jag inte har mage att tjata på henne om detta eller stressa henne.
    Frågade lite försiktigt idag om det går att få ut bilderna ur datorn, man måste tydligen plocka ut hårddisken eller föra över på nåt vis, men jag fattar inte hur. Fick känslan av att detta inte är möjligt förrän hon har en ny dator.
    VAd ska jag göra?! Det kan ju ta typ flera månader till innan hon köper en ny dator.
    Jag ville så gärna göra fina tackkort av nån av dessa bilder.
    De andra som vi har är bara våra kompisar som fotat och de är verkligen inga som jag gillar speciellt mycket. Där är antingen en arm, eller halvt huvud eller suddigt eller nåt annat. Och tackkort vill man ju inte skicka på ettårsdagen precis...
    I-landsproblem, jag vet men jag funderar rätt mycket på hurjag ska lösa detta. Förslag???

• TinkerBelle

Hade du bott närmare så hade jag kunnat hjälpa dig att plocka ut bilderna från hennes hård disk...

Vet hon hur man gör?
    Kan hon komma hem till er och föra över dem till er dator?
    Om hon inte kan göra det själv kanske den som ska göra det kan komma till er?

Sonja68 skrev 2009-09-02 18:36:04 följande:
    Ladies, ni som är kloka och har lösningar på det mesta. Hur f-n ska jag göra med tackkorten??? Min kompis som är duktig på att fota och fixa hade ju en liten "session" med oss på Herrgården där vi hade festen, samt inne i kyrkan. Jag har fortfarande inte sett ett enda foto, men hon säger att det blev några riktigt bra. Problemet är att hennes dator kraschade. Fotona finns kvar i datorn, men hon får inte igång den. Nån komponent som kostar lika mycket som en ny dator typ. Hon har det NOG kämpigt som ensamstående småbarnsförälder, långtidssjukskriven (över ett år nu, med nedsatt sjukpenning), påtvingade renoveringsobjekt som hon just var klar med, så brann det i hennes kök förra veckan så nu måste hon köpa ny spis och renovera/måla köket. Såklart har hon inte möjlighet att köpa en ny dator så där i all hast...Hon är sjukskriven pga utbrändhet och jag känner att jag inte har mage att tjata på henne om detta eller stressa henne.Frågade lite försiktigt idag om det går att få ut bilderna ur datorn, man måste tydligen plocka ut hårddisken eller föra över på nåt vis, men jag fattar inte hur. Fick känslan av att detta inte är möjligt förrän hon har en ny dator.VAd ska jag göra?! Det kan ju ta typ flera månader till innan hon köper en ny dator.Jag ville så gärna göra fina tackkort av nån av dessa bilder. De andra som vi har är bara våra kompisar som fotat och de är verkligen inga som jag gillar speciellt mycket. Där är antingen en arm, eller halvt huvud eller suddigt eller nåt annat. Och tackkort vill man ju inte skicka på ettårsdagen precis...I-landsproblem, jag vet men jag funderar rätt mycket på hurjag ska lösa detta. Förslag???
Svar på tråden Tantvarning 5