• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

*suck*
    Är det inte det ena så är det det andra...
    Skönt att höra dock att hna/hon fick ett fridfullt slut.

*kram*

Cantaton skrev 2009-09-01 17:24:42 följande:
    Ja, inte så lätt...Fick nyss veta att M uppe i Falun (som jag var o hälsade på på sjukhuset för 2 veckor sedan) somnade in fridfullt idag med stora favoriten i högtalarna.
  • Soldemor

Idag har det varit min första dag på nya jobbet, den var helt ok: Först var det baby-cafe, alltså kunde jag sitta med en tremånaders bebis i knät i två timmar, sedan åkte jag med min konfirmandledare ner till Löderups strandbad och gick en runda vi skall ha med konfirmanderna när vi är där nere på läger om en månad.

Massor med kramar till alla, nu skall en trött tant gå på kör, terminsstart.

• Cantaton

Lät ju inte alltför illa

Soldemor skrev 2009-09-01 17:56:32 följande:
    Idag har det varit min första dag på nya jobbet, den var helt ok: Först var det baby-cafe, alltså kunde jag sitta med en tremånaders bebis i knät i två timmar, sedan åkte jag med min konfirmandledare ner till Löderups strandbad och gick en runda vi skall ha med konfirmanderna när vi är där nere på läger om en månad. Massor med kramar till alla, nu skall en trött tant gå på kör, terminsstart.
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2009-09-01 17:56:32 följande:
    Idag har det varit min första dag på nya jobbet, den var helt ok: Först var det baby-cafe, alltså kunde jag sitta med en tremånaders bebis i knät i två timmar, sedan åkte jag med min konfirmandledare ner till Löderups strandbad och gick en runda vi skall ha med konfirmanderna när vi är där nere på läger om en månad. Massor med kramar till alla, nu skall en trött tant gå på kör, terminsstart.
    Sämre första dag på nya jobbet kan man ju ha...
  • passionsblomman

Heloise, hoppsan... Floristmatten får kanske bidra med en kruka eller två framöver...

Cantaton, jag beklagar sorgen-igen! Har inte du haft rätt mycket av sådana avsked senaste halvåret?

Solde: Grattis till nya jobbet och att det verkar så bra!

Mulle, jag såg ditt sms nu efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart. Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju docjk få svara vad han säger först. men trologen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!

• Frulle

Men fatta!! Ni har precis gjort er en halv mille!!

passionsblomman skrev 2009-09-01 19:51:31 följande:
    Heloise, hoppsan... Floristmatten får kanske bidra med en kruka eller två framöver... Cantaton, jag beklagar sorgen-igen! Har inte du haft rätt mycket av sådana avsked senaste halvåret? Solde: Grattis till nya jobbet och att det verkar så bra!Mulle, jag såg ditt sms nu efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart. Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju docjk få svara vad han säger först. men trologen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!
  • passionsblomman

Nej, jag fattar inte och inte tror jag det heller förrän jag ser det på papper.

Jag känner mig helt skärrad.

Frulle skrev 2009-09-01 19:59:44 följande:
    Men fatta!! Ni har precis gjort er en halv mille!!
  • Frulle

Tror nog du kan va så säker på att du snart har dom kulorna..

passionsblomman skrev 2009-09-01 20:03:50 följande:
    Nej, jag fattar inte och inte tror jag det heller förrän jag ser det på papper.Jag känner mig helt skärrad.
  • Fjällbruttan

Wow blomman, ett soffbord kanske??

Tranbärssaft är bra til förj
    klningar också, drick den varm, värm gärna med en kanelstång och en stjärnanis i, lite glöggartat, men tungan vrider sig lite då den är osötad

olde, låter som en skön första dag

Cantaton, kramar om, skönt att han fick somna lugnt med favvo-musiken!
    Och grattis till extavaganza-kursen! Skönt att ni kör båda, man behöver ju stöd!
    Du kommer att lyckas strålande!

Heloise, du knaske också behöver lite frön
    har Acklejfrön i blandade färger, de är tåliga och blir yviga i rabatten så vår kisse brukar ligga där och lurpassa på mössen och hoppas ut som ett lejon ur blomman

Tinker, vilket jävla elände rent ut sagt för din kmpis!
    Vilken fruktansvärd stress för dem!
    Happas att allt går bra och att maskinnen är ledig på torsdag, borde rimligen innebära att den som har den nu också är frisk
    Kramar till dig och hoppas gubben din kommer hem!

• passionsblomman

Under vår tillvaro hittills ahr så himla mycket konstigt hunnit hända, så jag tar ut det när det är namnteckningar på det. Men det är väldigt roligt och spännande!

Frulle skrev 2009-09-01 20:15:32 följande:
    Tror nog du kan va så säker på att du snart har dom kulorna..
Svar på tråden Tantvarning 5