Nu har jag läst allt och kör en 'klipp o klistra' variant från anteckningar jag gjort medans jag läst
så inget går förlorat...
Tinkerbelle, tack tack
Jo att ha långt hår är ivägen hela tiden!!! jag är fortfarande fascinerad över att jag kan böja mig fram och inte behöva fixa upp håret hela tiden!!!
Frulle,Bobou, Villemoa, Cantaton Tack! jag är så nöjd med håret!!! Men behöver tips om hur jag ska frisera mig.....har ju inte haft såhär kort sen jag var typ 8år!
Bobou, håller helt med, aldrig försent att börja dansa!!! men å andra sidan har jag väl aldrig slutat, skakar rumpan minst 5min var dag på väg till köket o hämta godis eller nåt
Passionis, så roligt med huset!!! men herregud va rädd man blir över den dära kvinnan!!! Och att tanta-huset är ditt!!! *Glädjeskutt med rollatorn!!* HURRA HURRA!!!!!
Soldemor, spindlar är inte bara giftiga, dem är överintelligenta varelser som ska ta över jorden med sina laser ögon och 8ben.......lovar........
Och vad är det med mannen din?vill inte titta på hus o inte ha en kise till?? han kanske behöver bli tant??
Zumba fitness grejen är som någon sa (dfk var det kanske?) salsa rytmer osv med lite andra rörelser som ser lagom jobbiga men roliga ut! ni kan ju alltid googla det, det finns en hemsida men vågar inte skriva den, kanske mitt inlägg tas bort igen
Jag lovar att hålla er uppdaterade!!!
och jag har lovat migsjälv att gå ner dem dära 10kg som aldrig försvann innan bröllopet, tvärtom blev det plus ett par 5kg!
men kakorna ääääär ju såååååå goda!!!!!!
ny vecka nu, fantamig september nu! tiden går så fort....planerar redan julen *ryser av tanken*
morgonkramar till er alla!!