• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Hon kanske vill berätta själv! Men det ser ljust ut!

• Sonja68

Ja, såklart att hon vill berätta själv. Förlåt! Jag blev bara så ivrig...
    Man vill ju så gärna att det ska gå riktigt, riktigt bra det här

• dfk

villemoa! Skönt att få säga sådär va!!!

Tinker- ja nu är det dags att maken kommer hem och blir som han brukar.

Zumba är en form av motion i danssteg. Det är vissa grundsteg i tex salsa och sedan har de utvecklat stegena med vissa armrörelser så att man får använda hela kroppen. Sedan är det ju lite påhittade steg, men det ser jättekul ut. Det är latinamerikanska rytmer och det gäller att ha lite taktkänsa, koordination och lite flås. Har inte provat utan bara sett på tv-shop.
    Men lillabruden får berätta när hon provat.

• passionsblomman

Hahaha! vad gulliga ni är som engagerar er! Du FÅR berätta Mulle.

Fast jag har nyare nyheter än de du har, för när du sms:ade hade vi 25 000 upp. Nu är det sammanlagt 100 och en helt ny budgivare med i leken som INTE är en av de två vi väntar på bud från. En tjej har lagt sig, men som sagt tre snabba 25:or kom nu här på em.

Den galna kvinnan visade sig vara känd hos mäklarfirman. Hon är helsjuk och har hållit på så här i tio år.

dfk: jo, vitsen med mäklre är ju att man inte ska behöva visa ALLS själv egentligen och att visningarna ska ara förbokade och organiserade. Inget jäkla öppet hus i alla veckor huset ligger ute. Man måste ju kunna leva sitt vanliga liv också och ha husfrid så att säga.

• passionsblomman

Visst ÄR det!!!

Men, inget kan tas ut från någon bank förrän allt är på papper.. Detta kommer att vara spännande ett tag till!

Bobou skrev 2009-08-31 17:27:27 följande:
    Åh!!! Men Blomman, det är ju toppen! Heja, heja!!!
  • TinkerBelle

Nu har jag släppt av mellan barnet på innebandy träning.
    Lill-skrutt fick stanna själv hemma.
    Jag minns när jag var liten, vi bode i lägenhet, och mamma sprang ner i tvättstugan. Då kände man sig stor.... så här i efterhand så kan jag ju undra vad det var för hemskheter som man egentligen var rädd för. Porten var låst, lägenhetsdörren var låst och vi hade titthål så vi kunde ju kolla vem som ringde på.

• passionsblomman

Lillabruden, du har totalt missat det allra viktigaste: SAGOHUSET ÄR MITT!!!

Ja och så är det lite resten av min familjs också..

Jättefin är du i håret förresten.

• Cantaton

Tinker - duktig träning! Själv fick jag mig ett träningspass nummer två idag (var på gymmet i morse) och på eftermiddagen har jag flyttat hela mitt kontor till andra änden av stan... Bära o kånka. Genomsvettig.

Det där zumba såg jag för första gången igår på TV-shop på gymmet Verkar effektivt. Men jag som har gymkort tänker nog gå på pass med levande instruktörer Har bokat in 2-3 pass varje vecka i min almanacka fram till vecka 43. Därefter får det bli lite utvärdering och vidare schema.

passionis. Jag har inte alls hängt med i din budgivning, men det verkar gå bra?

Kramar till er alla!

Svar på tråden Tantvarning 5