• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Om du gillar schlager så kommer du gilla det.
    Ska ni äta middag också?
    Dem har show under middagen. Dem är ofta väldigt begåvade servitörerna/artisterna.
    Kostar en slant dock och man brukar behöva boka bord långt i förväg för att få bra sikt, dvs. inte hamna så att man inte ser scenen.

Sonja68 skrev 2009-08-30 22:08:24 följande:
    Villemoa; Alltså vicka j-a knäppa släktingar. Men det är ofta så, släkten är värst. Har själv en del fastar som kan kläcka ur sig precis vad som helst. De tycker en j-a massa hela tiden både bakom ryggen och sen trycker de upp det i ansiktet på en också ibland. De fattar inte att man inte är intresserad av deras åsikter. Nä, förinta dem ur ditt medvetande, åtminstone för nåt år framöver, för deras dumheter och idiotiska åsikter har INGET med sanningen att göra, HÖR du det??? Du är en jättefin mamma till lilla Moa och kommer inte bli en sämre mamma till knodden du har i magen nu, och inte för de framtida småttingarna heller. Så det så! Håller med i allt som Tinker o Fjällis skrev! Ta det lugnt nu, andas djupt och försök radera dem från hårddisken. De är bara avundsjuka och har komplex.Massor med kramar skickar jag till dig, du är en SUPERBRA mamma, vän, fru och människa! Fjällis; Älgstek o kantareller... åh jag tror jag slänger mig i bilen och kommer förbi på lite nattamat. Undra hur långt det är... 40-50 mil??Blomman; ett psykfall i huset! Hjälp, jag hade haft svårt att hantera situationen, hade blivit så rädd. Tur att du är en redig tant som fixade det på ett bra sätt. De som drack kaffe på altanen, de är husets nästa ägare, det känner jag på mig Cantaton: Jag funderade idag vart du tagit vägen, har saknat dig! Välkommen tillbaka.MIna kusiner som bor i Sthlm o Uppsala har fått nys om att vi ev. är på G till hufvudstaden i slutet av september så de håller redan på att planera en helkväll för oss samma dag vi kommer. Nästa dag ska vi iväg med färja och jag känner redan hur det vänder sig i magen... uäääk. Tur att den går på e.m i alla fall och inte direkt på morgonen.De snackar om ett ställe som heter Golden Hits, vad är det? Nån av er nollåttor som vet? Är det nåt för en Norrlandstant överhuvud taget?
  • Sonja68

Vi har inte bestämt nåt exakt ännu. Tänkte mötas upp i stan, gå och käka och sen gå vidare nånstans. Ena kusinen nämnde Golden Hits, men det är inte säker det blir det. Vi får se.
    Vi ska övernatta allihop hos min faster som är här uppe och plockar lingon då. Så lördag f.m är jag hos faster

• Sonja68

Finns väl sämre musik än schlager Jag blir på bra humör av schlager

• lillabruden

nä jag tror jag blir lite sur!!! vet inte vad som hänt men jag skrev en massa igår natt o nu e det puts väck!!! dålig stil.......fast å andra sidan minns jag ju inte att jag kontrollerade att den låg inne.....men om den blivit borttagen borde jag väl få veta att jag gjort hyss och dem tar bort mitt inlägg?

hursomhelst.....
    jag verkar ha missat en del skärpning på mig!!!!! Restriktioner; bara 2marabou per vecka! hahaha som om det skulle gå

Jag har beställt en dansfitness grej att träna på hemma får se hur bra jag blir på dansen o sen om jag går ner dem kilona jag verkligen vill gå ner!

Passionis, håller tummarna för att huset säljs till dem bästa!!! Och hur ligger det till, har du tjing på törnrosa slottet? (som från o med nu ska kallas tantaslottet enligt mig )

Eftersom jag inte riktigt är up to date med alla, så får alla kramar

• Im yours

Villemo; En del människor borde få böta varenda gång de öppnar munnen, ena riktiga ärkeas är dom
    Jag tycker oxå de ska stå o skita bara för de randiga benens skull

Pantzer; Jag har några procen kvar av just sånna flygfän, bananflugor. Några har vi lyckats dränka, men usch vad oerhört meningslösa dessa insekter är.

Blomman; Du är banne mig ett riktigt hussäljargeni. Bjussa på kaffe från bästa sidan av huset. Me like that. Hmmm .... jag mötte ett sånt där psykotroll då jag var ute o promenerade för lite sedan. Kan det vara hon som begivit sig norrut? Obehagliga är de iaf.

Sonja; Jag börjar bli attans nyfiken på dessa ryska ölsorter. Lova att du tar med några flarror då vi träffas. Finns dessa at köpa på apoteket Röda Näsan tro?

Soldemor; Välkommen tillbax. Jag är oxå gaaaaaaaaaaaalen i kläder, skor, handväskor, smycken. Flärd, mera flärd till folket.

Thinkerbelle; Jag sydde en del förr, på senare år mest raksöm, och gardiner. Men jag har anmält mig till en klädsömnadskurs, bara för att komma igång igen. Den börjar i september. En sak till, fy vilka dumsnutar som inte begriper att ni i er familj saknar varann. Morrar,

Föresten tjejer, ni som varit i Kina. Ni kan väl berätta lite om resan. Vad var bäst, vad ska man inte missa, boeende, shoppingtips etc.

Cantaton; Måste vara ljuvligt att få glädja andra med sång.

Lillabruden; Trivs du i nya frissan, o vad gjordes med allt hår som klipptes av?

Själv har jag varit så tröööööööött. Min kbt- terapeut liknar mitt nuvarande tillstånd med utbrändhet. Men min hjärna vilar inte, och ur min mun kommer ibland dumma saker. Som Lasse, stackaren får höra. Jaaaaaa hujedamig.

Ikväll ska jag iaf presentera tre filmidéer för nån som heter Oliver. Låter inte det coolt, o flashigt , och eftersom jag tycker så himla mycket om er allihopa. Ska jag bjuda på rosa bubbel ikväll, Skål ta mig fan.

• Fjällbruttan

Panzerfaust skrev 2009-08-30 23:59:45 följande:
    www.svd.se/kulturnoje/serier/artikel_5017.svdFrulle med man i fjärde rutan månne?

Ehh.. I´m Yours, vad gör du uppe 05,14????
    Morgonpigg?? Eller nattmänniska?

Dricker gärna lite rosa bubbel med dig ikväll sen du sålt dina filmideér till flashiga Oliver
    Hur är det med Lasse förresten?

Cantaton, låter som du haft en rolig men arbetssam helg
    Kul att du är tillbaka!

Sonja,, vi har 35 mil till boden, så lägg till därifrån, finns massor av stek kvar, och idag fortsätter kantarellrensningen....

Mera bud vill vi höra om idag  Blomman

• lillabruden

Im Yours, jodå jag stormtrivs i ny frissan!! flätan som blev över ligger i skåpet tills jag haft tid att prata med en perukmakare. Vill ju helst av allt skänka till cancersjuka barn *hoppas*

jag har börjat blogga igen, kände jag var tvungen när jag sitter tyst så många timmar om natten
    www.funderalitemera.blogspot.com

lycka till med filmidéerna!!! jag ska själv presentera Herr Äpplepaj med Fru Vaniljsås ikväll tänkte jag blev så sugen......

• lillabruden

beställt

Frulle skrev 2009-08-30 21:57:59 följande:
    har ni hört talas om det där zumba?? Dansträning!
Svar på tråden Tantvarning 5