lillabruden skrev 2009-08-31 08:53:51 följande:
nu finns det bilder i galleriet!! ena hamna på sneddan men det gör väl inget`? lite för o efter bilder har inte friserat det nåt ännu och eftersom det inte blev min ordinarie frisör så lät jag klippa det helt vanligt :-SMen är nöjd!!Frullemulle, ingen zumba än nä men den är ju på väg! skulle ta upp till 2veckor o få den (!!) tror det är därför mitt inlägg försvunnit....jag skrev nog om den och då lät den kanske som reklam el nåt? aja...Sonja, fy va jobbigt med väderhuvudvärk!! tvi! jag ger dig dessutom extra med varm choklad dryck för att du är en sådan bra mor till en dansvillig liten tjej!!! Jag fick nämligen inte gå på sånt med svaret att jag bara skulle tröttna och bara slösa pengar....men i slutändan när jag tjatat mig till det blev jag så rädd för hela grejen att jag inte ens vågade byta om jag var nog 8år eller nåt...o pappa tog mig dit, inget bra.....*suckar* nä, extra choklad till mammor som låter sina barn prova på och dessutom följer med dem!!!!jag vill oxå veta hur Lasse mår!! och kanske rekomendera att du hittar en ny terapeut....blev nyss antastad av en GIGANTISK spindel....*storbölar*
Springer in på kafferasten och WOW vad snygg du är i din frisyr Lill'bruden! Helt otroligt vacker och fin och... och... alldeles underbar. Nog var ditt långa hår vackert också förstås, men NU ser man ditt jättefina ansikte och vackra ögon på ett helt annat sätt. Förstår att du trivs och är nöjd!
Spindlar är hemska djur,*schasar bort dem från Lillabruden och tröstar* .
Tack för dina snälla ord. Jag tycker att barnen ska få prova på lite olika grejer, OM det är praktiskt och ekonomiskt genomförbart. Men inte så att hela veckan är fullspäckad, det ska finnas plats för vila. Mina gör olika saker i omgångar.
Det kan vara simning/lek & plask på hösten, den droppar de när de gått sina åtta gånger och vill "vila" eller prova nåt annat. Om de tröttnar, fine, vill prova nåt nytt, fine. Så småningom visar det sig vad som passar dem bäst. Men på nåt sätt är det bra att de får vänja sig vid lite föreningsliv, att komma till nya grupper med barn och skapa nya kontakter. Inbillar mig att det är bra i alla fall. Att man inte är så bunden precis till Maja i klassen och gör exakt samma grejer som hon, utan att man kan ha slalomkompisen LIsa som man går på slalomskola med osv.
Ha det!