Hej!!
Tittar in och kramar om alla, bjuder på lite chokladkladdkaka som inte är så kladdig
Mellanvild ville baka igår kväll, det fick hon,jag satt bar i köket och läste och hjälpte till när hon uttryckligen bad om det, jätteduktig var hon. Men så fick ugnslarmet en knäpp och pep inte då kakan var klar, så den blev lite torr, men god
Stolt mamma är jag! Äldsta ska laga middag ikväll,blir spännande det med!
Sen ska jag skrika åt nån politiker när jag får tag på eländet! Pratade med arbetsterapeuten i dag, toa-stol och sittbräda till badkaret var inga problem att fixa till svärmor, men se rullator att ha ute, det har politikerna dragit in på mellan juni och dec i år! För att spara pengar!
Jamen det är ju under sommaren man är ute!
Inte ens transportrullstolar finns att låna!
Men svärmor är döende, hon finns inte nästa sommar!! Stackars arbetsterapeuter vad skit de får höra för detta!
Jag ska skälla på politikerna och sen leta rullator på blocket!
Sonja, du lyste upp min dag! Tack
Blomman, Hoppas Frulles knän skakar lite till så buden går upp lite mer men att ni får avsluta snart så dina nerver får lite ro
Diz, underbart med en ny vän, vad kul att höra!!
Frulle, LYCKA TILL I MASSOR!!! Du är skitduktig som kämpar med att sluta, HEJA dig!!!
Tinker, håller tummar och tår för dina vänner, kära nån , låt det gå bra för dem!!
Och underbart att mannen är på väg hem
I´m yours: du verkar sprudla av idéer, Smilla och herr Tiger tycker jag låter underbart!
Hoppas du får en fin dag
Cantaton, extrakramar till dig!
Nu ska jag beställa bläck till skrivaren så jag kan göra inbjudningar till vår oktoberfest
...man borde köpa sig en tyrolerhatt.............