Panzerfaust skrev 2009-07-10 13:16:05 följande:
Nja, arbetarklassen är större än de övriga och därför får deras val större genomslag. På precis samma sätt så kan socialdemokratin fortsätta vara stor i Sverige, den stora outbildade massan röstar på dem. Och på samma sätt blir Kevin en namnraket när de tar namnet till sig eller Linda Rosings blogg blir det största sedan månlandningen pga att en stor massa som inte vet bättre tycker det är läckert. Plebejerna har ett stort inflytande på trender, tyvärr.
Då drar du verkligen en direkt parallell mellan arbetarklassen, outbildad (och dum) och WT.
Ditt resonemang är nog det mest trashiga i den här tråden. I början på tråden upplevde jag det som att du inte menade så, särskilt pga den ingående beskrivningen av vad WT är för dig. Vilket jag tyckte rimmade illa med att "toppliste" namn = WT namn.
Om du hyser sådan förakt för större delen av mänskligheten undrar jag varför du envisas med att vara en åsiktsmaskin angående allt och inget. Vill du förändra världen genom att alla ska vara lika trångsynta som dig?
Stolt arbetarklass. Varken dum, obildad eller dålig mamma