• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Page

Women at lunch, är ni samlade nu? Gör en mentalvåg för Telis (hoppas på att pricka in. Finns inge mycket mer sorgligt än en ensam våg)!!!!!!!!!

• Lapinette

Japp, nu sitter de där på GH och moffar i sig en massa *SUCK*. Hade kunnat hänga med om jag inte vore så jäkla rädd och liten idag.

• Page

BS, väger Iris för mycket enligt sin kurva?

• nennesjuttioåtta

*klappar kaninen och kraffsar lite bakom öronen*

Vad söt du är när du stampar så där med baktassen!

• Page

Lappis, så synd att du inte följde med. Man kan växa i goda vänner sällskap.

• Lapinette

nenne - tycker det är så jädrans skönt att bli klappad *försöker hålla bakfoten stilla*

• Lapinette

Page - ja, det var nog dumt av mig för är det några som vet hur jag mår just nu så är det ni men samtidigt är jag rädd att de ringer och då vill jag inte sitta på en restaurang bland en massa folk.

• Page

Lappis, de SKA inte ringa i dag! Och om de gör det så MÅSTE det vara goda nyheter!

• Page

Usch, det spöregnar här i dag. Jag måste ge mig ut på stan, men hittar inte mitt paraply. Får nog dra en plastpåse över skallen!

Får mig att tänka på att jag måste köpa ordentliga utomhuskläder till promenader med Ozzy! Har inga varma eller regntäta kläder.

• Lapinette

Gick in och tittade på SMHI och helgen ser allt annat än inbjudande ut. Passar perfekt med ET, renovering av hall och några bra filmer hemma i soffan.

Svar på tråden Livets stora och små frågor