• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Lapinette

Page - instämmer med alla andra. Usch och fy!

Telis - borde du inte ge dig av snart? Börjar nästan ångra mig för det är så trevligt att träffa er. Ska istället äta lunchlåda mol alena här på jobbet.

• Page

BS, det var i ett svagt ögonblick (två veckor sen), blev lite stressad och min första tanke var att köpa snus (slutade i oktober ju, och det har gått skitbra), men bestämde mig för cigg i stället för det är inte lika gott. Men nu får det faktiskt vara slut på skiten!!

• BrudSommar2006

Har tittat lite på syskonvagnar på nätet, bla satt jag just och läste på Pippilottatas sajt om Easywalker Duo - för barn upp till 17 kg eller ca 4 år. Vad göra med Iris, över 20 kg och 2 år NU?! Det blir nog till att skippa syskonvagn för så där verkar det vara med alla vagnar.

• Page
    Telis skrev 2009-06-12 11:15:26 följande:
    *blänger åt Pages håll och håller för näsan*
    Tittar skamset ned och håller för den stinkande munnen.
  • nennesjuttioåtta

Page
    *applåder och visslingar*

• BrudSommar2006

Page, så du ska definitivt sluta igen nu då?

• Lapinette

Superbra beslut Page! Den där skiten kostar en jäkla massa pengar och tar livet av en.

• nennesjuttioåtta

måste bara hålla med mugglan
    hurra det är freeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!

• Page

BS, ja, om jag inte gör det kommer jag aldrig få ha sex med J igen! En bra morot tycker jag!

Finns det ingen syskonvagn för över 17 kg?!

Lappis, kan inget annat än att hålla med. Fick en smärre chock när jag fick se priset!

Svar på tråden Livets stora och små frågor