• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

Koko
    ehehehe jag läste "snart flyttar in en ny bulle i negerungen" och tänkte nämen Kokisen! *bländar alla med min vita röv*

min akupunktör sa att det ökade chanserna till 46% ivf+akupunktur men jag vet inte vad han har fått det ifrån. Nu blev man ju jättenyfiken!!!

• nennesjuttioåtta

snaily
    JAA! Det var jag! Jag formade handen som en liten PIL och satte av mot Zlatan.

• Fru E

Nämen vilken tajming, precis när jag får tummen ur och bokar aku så kommer det rön om att det minskar chansen ähhh och blä

Lappis-när det är sommar vill eskimåerna helst boa in sig och inte vara ute i solen vilket innebär att de måste trivas jättebra hos dig

Snaily-ahh så du måste vara "stark" för uppdraget med, då blir det lite knepigare att inte oroa sig.......

Mugglan-haha vad vi cyklar lika

• Lapinette

Ska jag vara pessimistisk och påminna om att jag gjorde ett FET för exakt ett år sedan och det funkade inte .

• _koko_

snaily - Aha, var det inte något sånt som gick snett för dig för ett tag sedan också? Hu, förstår din ångest. Känner hästar av sånt som andra djur kan göra? Ännu jobbigare isf förstås. Men FÖRLÅT, nu gör jag ju det bara värre... Hoppas hästarna är snälla på fredag!!

nenne -

Mmmmm, zlatan kan jag också tänka mig att sätta av efter...

• _koko_

Står förresten i "varför är bt trasigt?"-trådarna att de tror att de har löst felet nu.

• Lapinette

Ja, BT har faktiskt funkat väldigt smärtfritt denna morgon ... so far!

• Page

Kan det vara så att BT fungerar igen??!

Muggles,usch och blä för den kommande tanten! J ska ta ett nytt benmärgsprov i juli och då får vi se hur han mår, men enligt honom själv så mår han toppen! Fast dumskallen jobbar för mycket enligt mig, hoppas inte att det straffar sig.

Sweet, tack snälla för erbjudandet och så fort som Kokos lager är slut kommer jag med all säkerhet be dig att inhandla carmex till mig! Förresten, du tar (och väljer ut) så otroligt fina bilder, bloggen ser verkligen proffsig ut!

Snaily, japp, slutet av juli eller början på augusti får vi hem Ozzy! När kommer Gusten hem? I midsommar? Hur går det med tjejen som gjorde sig illa vid en tidigare hästbesiktning?

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    men det var väl före aku öht? Jag tror att akupunktur funkar, uppenbarligen gör den ju det för vissa! Sen kanske det inte är något som passar alla men det gör ju inte Bisolvon heller.

Svar på tråden Livets stora och små frågor