• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny

Vad härligt med era organiserade toastmastrar! Vi får se till att boka ett möte med vår också (=min bror). Någon som har tips på vad toastmastern ska tänka på?

• MulleNuh

tror ni måste komma överens på vad ni vill att han gör.
    Vissa gör ju bara en tallista medans andra göra i stort sett hela festen.

Vi vill att vår gör hela festen!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 09:10:17 följande:

Vad härligt med era organiserade toastmastrar! Vi får se till att boka ett möte med vår också (=min bror). Någon som har tips på vad toastmastern ska tänka på?
  • Miss Moneypenny

Nej, det har jag också hört att man ska undvika. Jag ska boka ansiktsbehandling och noppning och färgning av ögonbryn och ögonfransar (inte noppning av ögonfransarna så klart..). Hur många dagar innan bröllopet ska jag boka. Jag vill göra det så nära inpå som möjligt så att jag är fin men ändå inte så nära så att jag är röd. Typ en vecka innan kanske?

Red Scarlet skrev 2009-04-28 06:51:56 följande:

Föresten skulle jag inte rekommendera er att noppa ögonbrynen samma dag som vigseln om ni har känslig hy, det röda kan sitta kvar ganska länge.. dessutom kan man få små prickar (som pyttesår) efter noppandet som är lite svåra att täcka (man kanske inte vill bli spacklad). Ni kanske inte har så mycket att noppa iof men jag blir jätteröd så jag kommer att gå och få dem noppade några dagar innan ist för säkerhets skull!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-28 09:10:12 följande:
    Ja denna låter oss inte ha med nåt finger verkar det som.. ELler joo. Det är det vi ska ha möte om nu på fredag. Han vill se vad vi förväntar oss av honom osv.Jag tror det är bra att släppa taget om vissa saker.. Som tex detta med festen!
    Ja jag vet inte...om jag kan lägga hela planeringsbiten på dom...men kanske det mesta. Sålänge jag kan koma med synpunkter. Åh jag e sådan, måste veta allt.
    Dom kan väl planera men jag vill veta vad dom planerat o hjälpa till att göra festhäfte iaf. Har ju mina idéer som ska komma fram någonstans.
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 09:17:37 följande:

Nej, det har jag också hört att man ska undvika. Jag ska boka ansiktsbehandling och noppning och färgning av ögonbryn och ögonfransar (inte noppning av ögonfransarna så klart..). Hur många dagar innan bröllopet ska jag boka. Jag vill göra det så nära inpå som möjligt så att jag är fin men ändå inte så nära så att jag är röd. Typ en vecka innan kanske?Red Scarlet skrev 2009-04-28 06:51:56 följande:
    Jag bokade noppning en vecka innan.
    Så sa hon att hon kanske tar ngt strå som växt på själva dagen (hon sminkar också).
    Hudvårdsterapeut kanske jag också ska boka. Eller så fixar jag hudvården själv. Men samtidigt e det skönt att unna sig.
  • lecaroline

Min frisör ska sminka och noppra mig, men jag har tänkt fuska och ta det värsta hemma innan..

Finnar är ju aldrig kul, men jag hoppas att min frisör har rätt att allt går att gömma med smink utan solröd hud.. Men det är säkert borta tills dess

Nu har jag köpt silkes trosor som når ner till knäna för jag vill inte ha problem med skavande lår på bröllopsdagen..

• Miss Moneypenny

Aha, så man ska passa sig för att sola då.. Är det någon som tänker köra spraytan förresten? Jag gjorde det för några år sedan och blev lite fläckig här och där så jag vet inte om ajg vågar. Samtidigt så såg det ju väldigt fräscht ut. Jag kanske inte "baddade" med handduken tillräckligt bra efteråt.

lecaroline skrev 2009-04-28 10:56:29 följande:
    Min frisör ska sminka och noppra mig, men jag har tänkt fuska och ta det värsta hemma innan..Finnar är ju aldrig kul, men jag hoppas att min frisör har rätt att allt går att gömma med smink utan solröd hud.. Men det är säkert borta tills dess Nu har jag köpt silkes trosor som når ner till knäna för jag vill inte ha problem med skavande lår på bröllopsdagen..
  • lecaroline

Jag ska inte göra det för jag gillar inte lukten och sedan kan färgen färga av sig läste jag i en anna tråd...

• Imma

Tack! Vi gifter oss i Stjärnhov mellan Gnesta och Flen i Södermanland.

Längd verkar vara viktigt här: jag är 176 cm.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:52:34 följande:

Välkommen :) Var gifter ni er nånstans?
  • Pingst09
    lecaroline skrev 2009-04-28 10:56:29 följande:
    Nu har jag köpt silkes trosor som når ner till knäna för jag vill inte ha problem med skavande lår på bröllopsdagen..
    Nice Supernice!!

Nä skämt åsido, "mammeklucker" måste jag med ha under...
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!