Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Halloj,
Har haft lite mycket på jobbet och inte varit inne på ett tag. Men ser att det rullar på härinne i diskussionerna.
Har en fråga som börjar bli lite panikig nu - SKOR! - vilken modell har ni köpt och var har ni köpt de? Såg att det var en del som diskuterade smala klackar - vilket är vad jag är ute efter.
Hade tänkt beställa på "Pernillas" - men såg att det var 3-6 veckor leveranstid och det är ju knappt 6 veckor kvar nu! Vill ju inte stå utan skor på dagen D!
Någon som kan rekomendera något? Bor i Stockholm om det är fysiska butiker som ni har tips på
Har inga tipps där ifrån, men min sitter på fötterna i detta nu!
Huu tur att man börjar tidigt för de klämmer!! 24 dagar kvar!!
Hmm men testa att maila pernilla! Jag har beställt 2 ggr från henne och som max tog det 2,5 vecka.. Hennes skor är perfekta!!
Annars tror jag de flesta butiker har fått in mycket fint nu. Det är ju studenttider!
Jag köpte ett par urbilliga vita ballerinaskor på H&M härom veckan. De var i något satängliknande material och en stor rosettgrej fram. Jag tog bort rosettgrejen (såg mer ut som en svamp) och nu är dessa skor mina backup-skor om jag inte hittar De Där Skorna som jag bara älskar. Egentligen tror jag att jag vill ha ljusrosa skor.
Pernillas..finns det nån hemsida? Jag har googlat det men hitta inget.
Annars finns ju också Matildas brud och fest i Sundbyberg. Jag tänkte köpa där men eventuellt så hinner jag inte eftersom leveranstiden är några veckor. Dock har de rea just nu och hade flera modeller inne.
Tack! Ska kolla in dem :)
Här är länken till Matildas www.matildasfest.com/
Gå in på lagervara/skor och där finns massa skor som man kan köpa direkt i butiken med 15% rabatt.
ohh blev sugen på att köpa ett till par av pernilla!!
SKa kolla in matildas också. Tack.
Det är lite spännande... samma märke på skorna både hos Matildas och på Pernillas.
Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:18:02 följande: