• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny

Ja, haha. Min m2b tycker inte att jag är lång, han tycker att jag är medel. Jag har försökt att förklara att jag är över medel men han tror mig inte. Han är visserligen 1.93 själv så i jämförelse så..

MulleNuh skrev 2009-04-27 13:20:54 följande:
    vi är ett gäng långa brudar här inne!
  • MulleNuh

Om jag ska hyra så hyr jag där jag köpte klänningen.. Kostar 500:-,
    Vad tog hon i huvudsta??

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:21:51 följande:

Åh, vad trist. Försök att sälja den på köp och sälj på BT.Hon på Bride House hade underkjolar för uthyrning. Jag kör nog på det tror jag om jag hittar nån bra där. Du kan ju kolla om du hittar nån där också!
  • MulleNuh

haha.. Min är "bara" 188-189 cm..
    Me like långa karlar!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:23:44 följande:

Ja, haha. Min m2b tycker inte att jag är lång, han tycker att jag är medel. Jag har försökt att förklara att jag är över medel men han tror mig inte. Han är visserligen 1.93 själv så i jämförelse så..
  • Miss Moneypenny

Hmm, det frågade jag inte. Ska fråga nästa gång. Hon sa att det var billigare än att köpa.
    Den som kostar 500 kr att hyra, vad kostar den att köpa då?

MulleNuh skrev 2009-04-27 13:24:26 följande:
    Om jag ska hyra så hyr jag där jag köpte klänningen.. Kostar 500:-,Vad tog hon i huvudsta??Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:21:51 följande:
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-27 13:20:54 följande:
    vi är ett gäng långa brudar här inne!
    Eller hur! Långa o ståtliga
  • MulleNuh

Det vet jag inte faktiskt.. Men jag skulle väl gissa på 8-900:- kanske..

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:27:20 följande:

Hmm, det frågade jag inte. Ska fråga nästa gång. Hon sa att det var billigare än att köpa. Den som kostar 500 kr att hyra, vad kostar den att köpa då?
  • Miss Moneypenny

Så det är ungefär halva priset att hyra en kjol jämfört med att köpa en. Det kanske är bättre att köpa en då och sen sälja den?

Nni, ja det är nog bättre att du lägger upp klänningen än att ha värstingklackar. Skorna syns ju inte så mycket ändå så det är väl bättre att man kan gå i dem och slippa ont i fötterna. Vi är ju så långa ändå :)

• MulleNuh

Mjo lite mer än halva priset att hyra..
    Och det kan ju va bra att ha en underkjol att sälja om man ändå ska sälja sin klänning sen...

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:38:52 följande:

Så det är ungefär halva priset att hyra en kjol jämfört med att köpa en. Det kanske är bättre att köpa en då och sen sälja den?Nni, ja det är nog bättre att du lägger upp klänningen än att ha värstingklackar. Skorna syns ju inte så mycket ändå så det är väl bättre att man kan gå i dem och slippa ont i fötterna. Vi är ju så långa ändå :)
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-27 13:25:02 följande:
    haha.. Min är "bara" 188-189 cm..Me like långa karlar! Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:23:44 följande:
    Min e kort, bara 1.85 ca. Men gillar hnm ändå !
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:38:52 följande:

Nni, ja det är nog bättre att du lägger upp klänningen än att ha värstingklackar. Skorna syns ju inte så mycket ändå så det är väl bättre att man kan gå i dem och slippa ont i fötterna. Vi är ju så långa ändå :)
    Precis min tanke. Jag e redan lång, så det räcke rmed ca 4 cm klackar. Och fötterna blir nog glada om jag e lite snäll mot dom och har lägre klackar.
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!