• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny
    Flisa80 skrev 2009-04-23 17:14:54 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 16:12:04 följande:Spännande!!! Den är säkert toppen! Lägg in ett kort i galleriet!!
    Jag har lagt in kort i galleriet. Den är fin och välsydd men behöver justera lite grann. Är inte helt nöjd med volangen framtill, den blev för stor på nåt sätt.
  • fjärilvän

Jag tycker att klänningen är jättevacker. Superfin rygg.
    Jag ska själv ha en knälång vintagebrudklänning från 1956. Känns väldigt bra men ibland kan jag ändå vara lite deppig över att jag aldrig kommer få ha en "riktig" brudklänning med släp. Fast det skulle inte vara jag riktigt.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 20:06:31 följande:

Jag har lagt in kort i galleriet. Den är fin och välsydd men behöver justera lite grann. Är inte helt nöjd med volangen framtill, den blev för stor på nåt sätt.
  • fjärilvän

Nä man kanske bara upplever själv att andra har allt under kontroll.... :)

MulleNuh skrev 2009-04-23 20:04:45 följande:
    Välkommen!!Men organiserad?!?! Ja det var nog inte mig du syfta på!!
  • fjärilvän

Hur gör man en glad gubbe i texten? Är novis här.

• Miss Moneypenny
    fjärilvän skrev 2009-04-23 20:27:09 följande:
    Hur gör man en glad gubbe i texten? Är novis här.
    Jag vet inte men måste man inte vara nån slags specialmedlem för att göra det, eller?
  • Miss Moneypenny

Jag går också i valet och kvalet om jag ska köpa en med ringar. Har en med bara tyll nu. Kan man ha både och alltså? Var bor du? Kan vi hjälpa varandra på nåt sätt?

Red Scarlet skrev 2009-04-22 20:07:25 följande:

Åh jag har ångest över min underkjol.. vet inte om jag ska ha två underkjolar(en med ringar och köpa en till med tyll) eller bara en. Och ingen av mina vänner har tid att hjälpa mig på med klänningen för att se hur den sitter nu.. :(Ni som har stora klänningar med ringar under, hur ser era ut? Jag vill ju verkligen inte att ringarna ska 'synas' under kjolen, alltså bukta ut och göra den helt rund. Men samtidigt vill jag att kjolen ska 'gå ut' från korsettlivet ordentligt.. tycker att modellen på bilden får till det bättre. Finns bilder på min klänning i galleriet. :/
  • MulleNuh

Nää det är bara att skriva : - ) Ja fast utan mellanslagen!

: - D
    : - o
    8 - )

• MulleNuh

Ja min klänning har ju inbyggd underkjol i tyll. Och min underkloj har nog både lite tyll, vanligt tyg och en ring.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-24 08:51:56 följande:

Jag går också i valet och kvalet om jag ska köpa en med ringar. Har en med bara tyll nu. Kan man ha både och alltså? Var bor du? Kan vi hjälpa varandra på nåt sätt?Red Scarlet skrev 2009-04-22 20:07:25 följande:
  • lecaroline

Den är jätte fin klänningen. tror att du vänjer dig med volangen När du är iordning gjord och allt är på plats så kommer den vara jätte fin!! Och du kommer att vara jätte nöjd
  • Miss Moneypenny
    lecaroline skrev 2009-04-24 09:40:38 följande:
    Den är jätte fin klänningen. tror att du vänjer dig med volangen När du är iordning gjord och allt är på plats så kommer den vara jätte fin!! Och du kommer att vara jätte nöjd
    Tack! Jag ska nog ändå till en sömmerska och kolla vad de kan göra med den.. Men du har nog rätt, när man väl är iordning i övrigt med hår och blommor så kommer det vara annorlunda. Igår när jag provade var jag hemma och var sjuk, trött och osminkad och var nog på fel humör.
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!