• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Myran82

Hej hej!

Idag är det exakt två månader kvar till vi gifter oss 27 juni i hammarlunda kyrka!

Längtar men har tyvärr börjat deppa då jag har fått hela huvudet fullt av finnar :(
    Har haft problem med det sen tonåren men från o till, nu har det kommit igen antagligen pga hormoner m.m.
    jag är helt förstörd o känner inte för något vill knappt gå ut.
    Går hos en hudterapheut o får behandlingar och nu har jag börjat käka vitamin b-5.
    Någon som hört talas om det?
    sjukt hur finnar kan sätta sig som en stor sten i hjärtat känner mej så nere.

Förlåt nu har jag nog sabbat denna positiva tråd, sorry!
    men ni om några vet ju hur fin man vill känna sig den stora dagen.

kram på er

• LirreMagic

Oj här har det hänt grejer sen jag var inne sist

Flera sidor att lära igenom. Vi tillhör nog också den korta skaran brudpar Jag är 1,70 och han 1,74 så min skor är har bara 4 cm klack, men det blir nog bra för fötterna. Angående gräsmatta och grus, så kan det hjälpa ganska mycket om man impregnerar skorna/klackarna innan man använder dem så fastnar inte smutsen så lätt. Tänk att det bara är 2 månader kvar idag. Pirrigt!!!

• Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-04-27 20:16:17 följande:
    Pluttarna dååååå...Nää skoja papegoja!
    Schysst, tack! (Räcker ut tungan och lipar!)
  • Murklan

Känns pirrigt som tusan nu...jag har ordnat det mesta för dagen D , men inte fått tag i nån frissa... min vanliga har stängt på min stora dag...

• Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-04-27 20:17:19 följande:
    Fick just mail från vår ena toastmaster.. Han vill ha möte i helgen.. haha jag har varit lite orolig för att han inte ska göra nåt, men jääääklar vad han är ordningssam!Nu vill han ha nummer och adresser till ALLA inbjudna. Och jaa han hade en lång pricka-av-lista.Va skönt att vi har en sån bra toastmaster..
    Vår toastmaster(min bror) är likadan..han gjorde ingenting först men nu har han fått eld i baken. Han har också fått adresser till alla, bilder på de flesta och har ställt en massamassa frågor. Så det är kul ändå, han verkar ha förstått vilken del av dagen han ska organisera och vill att allt ska vara planerat in i minsta detalj hehe.. tur att han förstår att det är han som ska sitta inne med informationen till folk också och berätta vart de ska osv.. så folk slipper fråga mig på bröllopsdagen. :)

Föresten skulle jag inte rekommendera er att noppa ögonbrynen samma dag som vigseln om ni har känslig hy, det röda kan sitta kvar ganska länge.. dessutom kan man få små prickar (som pyttesår) efter noppandet som är lite svåra att täcka (man kanske inte vill bli spacklad). Ni kanske inte har så mycket att noppa iof men jag blir jätteröd så jag kommer att gå och få dem noppade några dagar innan ist för säkerhets skull!
  • nni
    Myran82 skrev 2009-04-27 20:25:05 följande:
    Hej hej!Idag är det exakt två månader kvar till vi gifter oss 27 juni i hammarlunda kyrka!Längtar men har tyvärr börjat deppa då jag har fått hela huvudet fullt av finnar :(Har haft problem med det sen tonåren men från o till, nu har det kommit igen antagligen pga hormoner m.m.jag är helt förstörd o känner inte för något vill knappt gå ut.Går hos en hudterapheut o får behandlingar och nu har jag börjat käka vitamin b-5.Någon som hört talas om det?sjukt hur finnar kan sätta sig som en stor sten i hjärtat känner mej så nere.Förlåt nu har jag nog sabbat denna positiva tråd, sorry!men ni om några vet ju hur fin man vill känna sig den stora dagen.kram på er
    Vad tråkigt för dig! Jag hoppas det mesta ger med sig på bröllopsdagen. Men alla har vi våra brister som syns olika mycket. Hoppas också att du verkligen ser bortom detta och njuter på din bröllopsdag. Det du kan göra nu e väl att fortsätta behandla... tyvärr har jag inte mycket råd. Kram på dig
  • Miss Moneypenny

Usch, vad tråkigt! Förstår att det förstör glädjen.. Jag vet inte om det hjälper dig men jag fick tips här på BT om att dricka Silicea kiselgel som finns i hälsokostaffärer (för fin hy, hår och naglar). Jag har bara hållt på en och en halv vecka men märker faktiskt redan att hyn blivit bättre.

Hej hej!Idag är det exakt två månader kvar till vi gifter oss 27 juni i hammarlunda kyrka!Längtar men har tyvärr börjat deppa då jag har fått hela huvudet fullt av finnar :(Har haft problem med det sen tonåren men från o till, nu har det kommit igen antagligen pga hormoner m.m.jag är helt förstörd o känner inte för något vill knappt gå ut.Går hos en hudterapheut o får behandlingar och nu har jag börjat käka vitamin b-5.Någon som hört talas om det?sjukt hur finnar kan sätta sig som en stor sten i hjärtat känner mej så nere.Förlåt nu har jag nog sabbat denna positiva tråd, sorry!men ni om några vet ju hur fin man vill känna sig den stora dagen.kram på er
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-27 20:17:19 följande:
    Fick just mail från vår ena toastmaster.. Han vill ha möte i helgen.. haha jag har varit lite orolig för att han inte ska göra nåt, men jääääklar vad han är ordningssam!Nu vill han ha nummer och adresser till ALLA inbjudna. Och jaa han hade en lång pricka-av-lista.Va skönt att vi har en sån bra toastmaster..
    Åh härligt! Vi har fått göra allt själva änsålänge. Vår toastmadame som har huvudansvar har frågat en del och kollat upp en del. Men jag längtar tills dom som e involverade i planeringen engagerar sig mer. Även jag måste ha ett finger med i allt. Haha. Och det e nog därför dom e lite försiktiga också...
  • MulleNuh

Usch jag förstår dig till fullo!
    Ja jag har hört talas om vitamin b-5 och den ska fungera.
    Själv äter jag en medicin som heter Roaccutan. Jag har dock inte mycket finnar men jag har en släng av fåfänga!

Och då är det bra mycket mer hälsosamt att äta vitamin B-5.

Du ska se att det ger med sig lite..

• MulleNuh

Ja denna låter oss inte ha med nåt finger verkar det som.. ELler joo. Det är det vi ska ha möte om nu på fredag. Han vill se vad vi förväntar oss av honom osv.
    Jag tror det är bra att släppa taget om vissa saker.. Som tex detta med festen!

nni skrev 2009-04-28 09:07:58 följande:
    Åh härligt! Vi har fått göra allt själva änsålänge. Vår toastmadame som har huvudansvar har frågat en del och kollat upp en del. Men jag längtar tills dom som e involverade i planeringen engagerar sig mer. Även jag måste ha ett finger med i allt. Haha. Och det e nog därför dom e lite försiktiga också...
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!