• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • nni
    xmarsan skrev 2009-04-29 14:20:25 följande:
    Och vi ska bo på Hotell Reisen. Får bastu och bubbelpool på rummet! Liten resväg från lokalen men det är det värt.
    Åh vilken lyx!
  • xmarsan

Ja, intressant om han efter tre timmar i baren skulle komma full till vigseln! Vilken mardröm! Nä, där får du hålla honom i strama tyglar tror jag

MulleNuh skrev 2009-04-29 14:19:39 följande:
    Jag frågade micke vad han ska göra när jag är på rummet och sminkar mig och håller på i 3 timmar.. Han tyckte han kunde sitta nere i hotellbaren!! Ehhhh näää du ska inte sitta i baren i 3 timmar sa jag... Forgettttt it mannen!
  • MulleNuh

åhh vilken mardröm!!!

xmarsan skrev 2009-04-29 14:22:59 följande:
    Ja, intressant om han efter tre timmar i baren skulle komma full till vigseln! Vilken mardröm! Nä, där får du hålla honom i strama tyglar tror jag
  • xmarsan

Japp, det unnar vi oss. Då vi inte åker på någon resa förrän i augusti. Skulle gärna tagit en natt till men det kändes som att vi skulle ta i lite väl mycket då. Dessutom vill vi hem till vår dotter till eftermiddagen dagen efter också.

nni skrev 2009-04-29 14:22:27 följande:
    Åh vilken lyx!
  • xmarsan

Definitivt en mardröm - men tur att mardrömmar oftast är just mardrömmar!
    Jag tror nog han är en vettig karl - så han håller nog koll på det själv.

MulleNuh skrev 2009-04-29 14:23:44 följande:
    åhh vilken mardröm!!!
  • nni
    xmarsan skrev 2009-04-29 14:24:41 följande:
    Japp, det unnar vi oss. Då vi inte åker på någon resa förrän i augusti. Skulle gärna tagit en natt till men det kändes som att vi skulle ta i lite väl mycket då. Dessutom vill vi hem till vår dotter till eftermiddagen dagen efter också.
    Ja klart. Vi ska resa 2 dagar efter så vi letar efter ett vanligt dubbelrum tror jag på fint hotell. Med frukost. Bara det har sin lyx.
  • MulleNuh

haha ja då det är han.. Han dricker aldrig i stort sett.. Men jag har sagt att han kan ju dricka LIIITE så dom värsta nerverna lägger sig bara. För det tänker iaf jag göra!

xmarsan skrev 2009-04-29 14:26:30 följande:
    Definitivt en mardröm - men tur att mardrömmar oftast är just mardrömmar!Jag tror nog han är en vettig karl - så han håller nog koll på det själv.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 14:30:18 följande:
    haha ja då det är han.. Han dricker aldrig i stort sett.. Men jag har sagt att han kan ju dricka LIIITE så dom värsta nerverna lägger sig bara. För det tänker iaf jag göra!
    Ehm. Ja jag ska nog ta ett litet glas vitt innan vigseln. Men kommer ändå va väldigt nervös, blir nervös när jag tänker på det. Men som tur e, glad samtidigt.
  • MulleNuh

åhh gud va jag längtar nu.....

Nej nu ska jag hämta ungarna på dagis! Hej så länge..

nni skrev 2009-04-29 14:33:41 följande:
    Ehm. Ja jag ska nog ta ett litet glas vitt innan vigseln. Men kommer ändå va väldigt nervös, blir nervös när jag tänker på det. Men som tur e, glad samtidigt.
  • lecaroline

Jag ska ha med mig 2 miniflaskor med mouserat vin. En till mig och en till tärnan

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!