• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • MulleNuh

Ohh tänk om du blir rädd!!!?

Luucie skrev 2009-04-29 13:26:38 följande:
    Ooo I like! Bästa frukosten i stan!Själva ska vi bo på Crystal Plaza för det ligger mitt emot festlokalen så kan man bara rulla över gatan sen på kvällen Bor också natten innan, jag ensam.
  • Miss Moneypenny
    Ooo I like! Bästa frukosten i stan!Själva ska vi bo på Crystal Plaza för det ligger mitt emot festlokalen så kan man bara rulla över gatan sen på kvällen Bor också natten innan, jag ensam.
    Det låter mysigt! Då kan du ligga och kolla på din Sex & the city box och lägga ansiktsmask och sånt tjejigt :)

Vi ska också bo på stället kvällen innan men vi får inte själva bröllopssviten förrän på bröllopsdagen. Brunchen dagen efter står mammorna för. Vi har precis bestämt att vi ska ha våffeljärn och våffelsmet på buffébordet (bland annat) så att folk kan göra egna våfflor med grädde och sylt.
  • Luucie

Usch ja! Buhu.. Då kanske jag går ut på krogen och lallar lite för mig hihi.

• MulleNuh

haha ja gör det... Blir inte för packad bara!! Vore jobbigt om du vakna upp på hotellet med SÄLLSKAP!!! mohahahaha...

Luucie skrev 2009-04-29 13:42:57 följande:
    Usch ja! Buhu.. Då kanske jag går ut på krogen och lallar lite för mig hihi.
  • nni

Ja hörrni, att bo på olika ställen innan vigseln e en bra idé. Så man får se varandra först på vigseln. Åh så romantiskt o spännande! Vi ska gå till samma frisör men får gå om varanda.
    Nu e det att leta hotell för bröllopsnatten kvar. Värt det har vi beslutat!

• xmarsan

Har mailat de nu via kontaktsidan. Hoppas att de återkommer snabbt. Var ju dessutom dryga 100-lappen billigare för samma skor och det är ju alltid trevligt!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:18:02 följande:

Tack! Ska kolla in dem :)Här är länken till Matildas www.matildasfest.com/Gå in på lagervara/skor och där finns massa skor som man kan köpa direkt i butiken med 15% rabatt.
  • MulleNuh

Jag frågade micke vad han ska göra när jag är på rummet och sminkar mig och håller på i 3 timmar.. Han tyckte han kunde sitta nere i hotellbaren!!

Ehhhh näää du ska inte sitta i baren i 3 timmar sa jag... Forgettttt it mannen!

• xmarsan

Och vi ska bo på Hotell Reisen. Får bastu och bubbelpool på rummet! Liten resväg från lokalen men det är det värt.

• nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 13:44:38 följande:
    haha ja gör det... Blir inte för packad bara!! Vore jobbigt om du vakna upp på hotellet med SÄLLSKAP!!! mohahahaha...
    Haha you didn't!
    Nä blir nog bra ska du se Luucie! Jag skulle nog intee klarat va själv med mina nerver dock.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 14:19:39 följande:
    Jag frågade micke vad han ska göra när jag är på rummet och sminkar mig och håller på i 3 timmar.. Han tyckte han kunde sitta nere i hotellbaren!! Ehhhh näää du ska inte sitta i baren i 3 timmar sa jag... Forgettttt it mannen!
    Hehe!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!