• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-04-29 13:44:38 följande:
    haha ja gör det... Blir inte för packad bara!! Vore jobbigt om du vakna upp på hotellet med SÄLLSKAP!!! mohahahaha...
    Ingen risk..för nära stureplan och det är inte min tekopp!

Miss Money: Det ska jag göra! Ska bli skönt
    Men som nni säger: får se hur det blir med nerverna...kanske smyger iväg ett sms eller 17 till sambon på natten. "kommer du imorgon...är det säkert att du kommer DU KOMMER VÄL TILL KYRKAN aaaahhh??!!! Jag kommer iallafall.. "

Hahaha. Ja det blir bra.

Och Mulle min sambo kommer också att ha för mycket tid att hitta på dumheter innan vigseln så jag har satt honom i arbete. Is, tårta, blommor och 150 ballonger som ska blåsas upp ligger på hans bord! Vassegod

leacaro: det blir 2 flaskor bara till mig tror jag..

xmarsan: Reisen är super! Vet en brud som bodde där förra året. De hade beställt ett romantikpaket och var jättenöjda med det!

Ja shit nu är det nära!!!!
  • lecaroline

Vi tar ju bilderna innan vigseln så jag vill inte se onykter ut och det gör jag rätt fort
    ett stort brett leende kommer fram!!!

• Luucie
    lecaroline skrev 2009-04-29 15:04:06 följande:
    Vi tar ju bilderna innan vigseln så jag vill inte se onykter ut och det gör jag rätt fort ett stort brett leende kommer fram!!!
    Själv brukar jag stirra som en idiot när jag blir onykter..för jag tror att jag ser trött ut på ögonen. Bara nått jag fått för mig
    Men ja en flaska räcker kanske för att linda in nerverna!
  • lecaroline

Jag skulle behöva en stor flask precis innan man går in för att lugna mina nerver

• MulleNuh

..o jag kör på en bag in box till mig då!

• lecaroline

Hade inte suttit fel med det nu.. Jag vet inte hur det är hos er, men här är det strålande sol och jag slutar tidigt

Hörs i morgon!!

• Fanasis

31 dagar kvar!!!! Ärligt talat.. Nu går tiden fort.. Nu ska jag verkligen sätta mig och kolla alla checklistor som finns på nätet!!! Det måste finnas hur mycket som helst att göra....

• nni

Vi har bokat för bröllopsnatten ett Dubbelrum superior med champagne, fruktfat o badkar. Najs blev det ändå!!

• lecaroline

Nu är våra vigselprogram klara.. vilket slit det var..

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!