• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • MulleNuh

Det blir Clarion Hotell..

Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 15:32:44 följande:

Vad härligt det låter! Vad blev det för hotell?
  • lecaroline

Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 14:47:48 följande:

Så man ska oroa sig för skavande lår nu också :) Är det pga att man blir svettig eller varför skulle det skava? Det gör det ju aldrig annars när man har vanlig kjol, eller?
    Min lår nuddar varandra inte direkt skaver, men fort man blir lite varm och svettig så gnids det. Vill inte riskera detta på dagen D. Tänk om man är helt röd när man ska dansa vals och man redan går som om man skitit ner sig As garv
  • brud27juni

Vad härligt :) Vi kommer att ta två hotellnätter efter dagen D. Behöver vila innan bröllopsresan och har bokat massage dagen efter... kan behövas :)

MulleNuh skrev 2009-04-28 15:36:18 följande:
    Det blir Clarion Hotell.. Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 15:32:44 följande:
  • Susanna och Fredrik
    MulleNuh skrev 2009-04-28 15:31:21 följande:
    Nu har jag bokat hotell.. Vi tar natten innan och natten efter bröllopet!! Då kan jag ha rummet som min lilla sminkloge på dagen D!
    Skönt!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-28 15:31:21 följande:
    Nu har jag bokat hotell.. Vi tar natten innan och natten efter bröllopet!! Då kan jag ha rummet som min lilla sminkloge på dagen D!
    Åh hotell. Vi åker 2 nätter efter. Men får piffa upp vår lägenhet mycket så det i princip känns som hotell. Det blir nog bra... (vill lägga upp piffandet på andra så man blir lite överraskad)
  • nni

Oh jag vill inte skava. Tänk om efter en hel dag i solen med massor med tyg som värmer låren. Strumpbyxor e nog bra...!?

• MulleNuh

Ja nu fick jag lite dåligt samvete! Vi åker ju 3 dagar efter.. Så vi är borta fred+lörd sover hemma måndag. Sen åker vi på tisdagen!
    Vi får gulla extra mycket med barnen då!

nni skrev 2009-04-28 22:45:45 följande:
    Åh hotell. Vi åker 2 nätter efter. Men får piffa upp vår lägenhet mycket så det i princip känns som hotell. Det blir nog bra... (vill lägga upp piffandet på andra så man blir lite överraskad)
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-29 07:50:04 följande:
    Ja nu fick jag lite dåligt samvete! Vi åker ju 3 dagar efter.. Så vi är borta fred+lörd sover hemma måndag. Sen åker vi på tisdagen! Vi får gulla extra mycket med barnen då!
    Nej det ska ni inte ha, det e ju en speciell tidpunkt detta. Eller det e lättare för mig o säga. Har inga barn. Kommer sakna min vovve. Faktiskt mycket!
    Men gosa innan resa, det måste man ju göra!
    Jag funderar på om vi kanske ska ta in på hotell en natt, sedan sova hemma en och sedan åka till iväg (till Rom).
  • MulleNuh

Mmmm..

Ja vi hade nog sovit hemma om det inte vore för att huset kommer va FULLT av folk.. Inte så kul att vakna på bröllopsdagen och göra sig i ordningen när det är 2 systrar (mannens) deras 2 barn. Mannens pappa med sambo. Våra 2 barn och min pappa!

• lecaroline
    MulleNuh skrev 2009-04-29 09:07:19 följande:
    Mmmm..Ja vi hade nog sovit hemma om det inte vore för att huset kommer va FULLT av folk.. Inte så kul att vakna på bröllopsdagen och göra sig i ordningen när det är 2 systrar (mannens) deras 2 barn. Mannens pappa med sambo. Våra 2 barn och min pappa!
    Vi har också lägenheten och stugan full med folk så vi tog in på ett billigt hotell i närheten av festen så vi får sova i lugn och ro!!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!