• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Pingst09

Har varit och solat för första gången idag. Jag som pratade om det för flera veckor sedan... Blev en kvart idag, sedan blev det för varmt. Jag tänkte sola 6 gånger innan dagen D, är vad jag köpt poletter för i alla fall. Blev inte så mycket färg idag, men bättre att ta det långsamt. Blev inte röd i ansiktet heller, bara fräkning

• lecaroline
    Pingst09 skrev 2009-04-28 14:12:48 följande:
    Nice Supernice!!Nä skämt åsido, "mammeklucker" måste jag med ha under...
    Ja så heter dom!!

Ska ha ett par snygga under dem, så det bara är att smussla av
  • Miss Moneypenny

Så man ska oroa sig för skavande lår nu också :) Är det pga att man blir svettig eller varför skulle det skava? Det gör det ju aldrig annars när man har vanlig kjol, eller?

• Kärlekensskull

det var ju en bra idé med mammelucker Var finns det att köpa tro?

• Pingst09

Om man är lite rundare så låren går ihop kan man få som värmeutslag/skav om man blir svettig. Jag måste alltid ha trosor med ben eller strumpbyxor när jag har kjol, annars ser det ut som jag skitit på mig när jag g¨år efter nån timme
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 14:47:48 följande:

Så man ska oroa sig för skavande lår nu också :) Är det pga att man blir svettig eller varför skulle det skava? Det gör det ju aldrig annars när man har vanlig kjol, eller?
  • Miss Moneypenny

Jag har också såna lår :) Men har aldrig märkt av det. Fast jag har ju aldrig gått runt i en lång kjol med massa tyl och grejer heller så det lär ju bli lite svettigare än man är van vid..

Pingst09 skrev 2009-04-28 15:10:46 följande:
    Om man är lite rundare så låren går ihop kan man få som värmeutslag/skav om man blir svettig. Jag måste alltid ha trosor med ben eller strumpbyxor när jag har kjol, annars ser det ut som jag skitit på mig när jag g¨år efter nån timme Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 14:47:48 följande:
  • MulleNuh

Nu har jag bokat hotell.. Vi tar natten innan och natten efter bröllopet!! Då kan jag ha rummet som min lilla sminkloge på dagen D!

• Miss Moneypenny

Vad härligt det låter! Vad blev det för hotell?

MulleNuh skrev 2009-04-28 15:31:21 följande:
    Nu har jag bokat hotell.. Vi tar natten innan och natten efter bröllopet!! Då kan jag ha rummet som min lilla sminkloge på dagen D!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!