Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Har varit och solat för första gången idag. Jag som pratade om det för flera veckor sedan... Blev en kvart idag, sedan blev det för varmt. Jag tänkte sola 6 gånger innan dagen D, är vad jag köpt poletter för i alla fall. Blev inte så mycket färg idag, men bättre att ta det långsamt. Blev inte röd i ansiktet heller, bara fräkning
Så man ska oroa sig för skavande lår nu också :) Är det pga att man blir svettig eller varför skulle det skava? Det gör det ju aldrig annars när man har vanlig kjol, eller?
det var ju en bra idé med mammelucker Var finns det att köpa tro?
Twilfit 260kr
Tackar
Om man är lite rundare så låren går ihop kan man få som värmeutslag/skav om man blir svettig. Jag måste alltid ha trosor med ben eller strumpbyxor när jag har kjol, annars ser det ut som jag skitit på mig när jag g¨år efter nån timme
Miss Moneypenny skrev 2009-04-28 14:47:48 följande:
Jag har också såna lår :) Men har aldrig märkt av det. Fast jag har ju aldrig gått runt i en lång kjol med massa tyl och grejer heller så det lär ju bli lite svettigare än man är van vid..
Nu har jag bokat hotell.. Vi tar natten innan och natten efter bröllopet!! Då kan jag ha rummet som min lilla sminkloge på dagen D!
Vad härligt det låter! Vad blev det för hotell?