• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny

Ja, rapportera gärna! Vad snällt! Vad skulle man göra utan BT!

MulleNuh skrev 2009-04-24 11:46:00 följande:
    Jag tror det räcker med denna. Jag har köpt en PRECIS likadan som jag borde få hem idag.. Jag kan testa den och sen meddela dig hur den är om du vill?! Det ser ut som att du och jag har lite samma storlek och vidd på våra kjolar..Miss Moneypenny skrev 2009-04-24 10:46:46 följande:
  • Flisa80

Miss Moneypenny: Den var ju jättefin klänningen!!! Det kommer att bli toppen bara du får komma till sömmerskan och bli lite lugnad med rätt underkjol och andra trix om det behövs! Det kommer att bli pefekt ska du se.

• Miss Moneypenny

Tack! Det känns mycket bättre nu. Jag var på Bride House i Huvudsta i fredags och hon var jättetrevlig och hjälpsam och förstod precis vad jag var ute efter. Jag har lämnat in klänningen där nu. Visserligen borde man ju bråka med den sytt den eftersom det är felsytt men orkar inte riktigt. Vill bara att det ska bli klart.

Flisa80 skrev 2009-04-24 14:40:19 följande:
    Miss Moneypenny: Den var ju jättefin klänningen!!! Det kommer att bli toppen bara du får komma till sömmerskan och bli lite lugnad med rätt underkjol och andra trix om det behövs! Det kommer att bli pefekt ska du se.
  • MulleNuh

Nu har jag fått hem underkjolen.. Nää för mig var den inge bra.. Men jag är nog för lång!!!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-24 12:55:38 följande:

Ja, rapportera gärna! Vad snällt! Vad skulle man göra utan BT!
  • MulleNuh

Ja hon i huvudsta är gullig. Det var den första butik jag nånsin testa i.. Blev kär i den klänningen men jag tyckte då den var för dyr..

• Miss Moneypenny

Aha, kom ringen för högt upp då? Då kanske den inte är nåt för mig heller.. Hur lång är du? Jag är 175 cm.

MulleNuh skrev 2009-04-27 13:12:02 följande:
    Nu har jag fått hem underkjolen.. Nää för mig var den inge bra.. Men jag är nog för lång!!! Miss Moneypenny skrev 2009-04-24 12:55:38 följande:
  • MulleNuh

Jo den kom lite högt upp. Jag är 177 cm så den blir nog för kort för dig me...
    GHAA va irriterande.. 500:- åt helvetet!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:16:26 följande:

Aha, kom ringen för högt upp då? Då kanske den inte är nåt för mig heller.. Hur lång är du? Jag är 175 cm.
  • nni

Jag har 2 månader kvar idag !
    Ang klänningar, jag e 1.74 lång. Och jag får sy upp min klänning några cm, annars måste jag ha 8 cm klackar. Nej tack! Det e ju förvisso bra med längre klänningar än för korta, det e ju bara o sy upp.

• MulleNuh

vi är ett gäng långa brudar här inne!

• Miss Moneypenny

Åh, vad trist. Försök att sälja den på köp och sälj på BT.

Hon på Bride House hade underkjolar för uthyrning. Jag kör nog på det tror jag om jag hittar nån bra där. Du kan ju kolla om du hittar nån där också!

MulleNuh skrev 2009-04-27 13:19:32 följande:
    Jo den kom lite högt upp. Jag är 177 cm så den blir nog för kort för dig me...GHAA va irriterande.. 500:- åt helvetet!Miss Moneypenny skrev 2009-04-27 13:16:26 följande:
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!