• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Luucie

Efter min möhippa är jag inte nervös för nånting längre!
    Jag kan rabbla löften både fram och baklänges, mine egna, andras vad som helst .

Men vad spännande Mulle! Jag längtar tills vi ska träffa vår. Min sambo känner ju honom men jag har aldrig träffat honom...Broder Tuckilainen blir väl det då

• MulleNuh

hahahahahahah jag DÖÖÖÖR!!!
    Råkade se på syrrans facebook idag att hon efterlyste en manlig strippa till syrrans (moi) möhippa!!!!

Luucie skrev 2009-04-22 15:02:40 följande:
    Efter min möhippa är jag inte nervös för nånting längre!Jag kan rabbla löften både fram och baklänges, mine egna, andras vad som helst .Men vad spännande Mulle! Jag längtar tills vi ska träffa vår. Min sambo känner ju honom men jag har aldrig träffat honom...Broder Tuckilainen blir väl det då
  • Luucie
    Here we go girl! Hahaha vad har hon för adress..?
  • MulleNuh

adress?? Är det inte bara namn man söker??

Luucie skrev 2009-04-22 15:20:07 följande:
    Here we go girl! Hahaha vad har hon för adress..?
  • Miss Moneypenny

Är det sant??? Spännande...
    Har du nån aning om när det blir? Jag har verkligen ingen aning. Har inte fått några hintar och ingen har bokat upp mig på nåt. Svensexan däremot har jag hjälpt till med datum och mailadresser till killarna

MulleNuh skrev 2009-04-22 15:15:03 följande:
    hahahahahahah jag DÖÖÖÖR!!!Råkade se på syrrans facebook idag att hon efterlyste en manlig strippa till syrrans (moi) möhippa!!!!
  • lecaroline
    hahahahahahah jag DÖÖÖÖR!!!Råkade se på syrrans facebook idag att hon efterlyste en manlig strippa till syrrans (moi) möhippa!!!!
    Wow!! En strippa!! ja så länge man slipper strippa själv så är det helt ok!!
  • Susanna och Fredrik
    Råkade du se...hmm...är det där du har hållt hus hela dagen???
  • MulleNuh

hon visade faktiskt...
    Ja jag drog dit efter dagis..
    Susanna och Fredrik skrev 2009-04-22 17:19:30 följande:

Råkade du se...hmm...är det där du har hållt hus hela dagen???
  • Susanna och Fredrik
    MulleNuh skrev 2009-04-22 17:20:44 följande:
    hon visade faktiskt... Ja jag drog dit efter dagis.. Susanna och Fredrik skrev 2009-04-22 17:19:30 följande:
    Härligt...det kanske är din tur att hippas snart!!!
  • MulleNuh

mmm men det blir nog i mitten av maj skulle jag tro.. Mitten/slutet..

Susanna och Fredrik skrev 2009-04-22 17:22:04 följande:

Härligt...det kanske är din tur att hippas snart!!!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!