Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Å här är jag! 6 veckor kvar idag! Å massor av plock kvar. De stora posterna är dock klara.
Just nu är jag inne på det här med morgongåva. Funderar på ett stavhalsband då ha för ett tag sedan sa att han saknade att ha ett halsband. Men VAD ska jag gravera in på det? Våra namn? Dotterns namn? Datum? Nån text på latin? Och vad på vilken sida?
Ge mig förslag är ni snälla!
jag sällar mig till din fråga.. för jag ska ju också köpa ett stavhalsband.... Jag har några förslag.. men är inte riktigt nöjd med något
Evigt trogen
Evig kärlek
vårt datum och Love you
Mr Perfect - den är ju med glimten i ögat... och lite för många bokstäver, tyvärr...
Gärna fler förslag.. jag har inget riktigt bra än...
Det var en möhippa med bara jobbet..Jag blev tillfångtagen på jobbet (arbetar på förskola) och jag skulle vara sist kvar med barnen, helt plötsligt kommer ett par jobbarkompisar ut som jag visste redan hade gått hem. Får på mig en ögonbindel och sedan en tyllkjol (chokrosa, limegrön och stark lila), en princesskrona och halsband och armband som barnen gjort! Därefter samlas alla inne och vi får en massa gott att dricka, sedan blev det en bilfärd med ögonbindel in till en Beachvolleyboll hall... där spelade vi i en timma och sedan åkte vi tillbaka till jobbet (med ögonbindel på) där blev det en mycket god italiensk buffé sedan lite lekar som t.ex. dobidoo. Vi hade grymt kul och jag blev verkligen såå överraskad!!
Den bästa kommentaren under kvällen var utav ett barn som fortfarande var kvar när de tog mig var: "Emma, ska ni ha möte nu?" (jag satt på en stol - utklädd och med ögonbindel!)
Fast det känns som det blir samma som i ringarna då... Med datum och namnen. Men det kanske inte gör något.
Vad mysigt det låter!!
Jag behöver ine ha mer.. Har npg lite ångest över min eftersom det inte var en rolig dröm jag hade..
Nä det var inte så jag menade, klart det inte gör något, men hade varit kul med nån annan text eftersom vi har namn och datum i ringarna...
Köper ni stavhalsband till era män? Då måste jag fråga vad det är??