• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • lecaroline

det beror ju på vad man ska ha. och vart man bor.
    Vi hade ju turen att hamna på en buss resa för 600kr totalt.
    Så vi tjänade ca 4000kr på detta.

• MulleNuh

ok.. Ja vi bor ju i sthlm.. Min karl ska åka ner med en jobbarkompis så dom delar ju på alla resekostnader..

lecaroline skrev 2009-04-16 12:31:48 följande:
    det beror ju på vad man ska ha. och vart man bor.Vi hade ju turen att hamna på en buss resa för 600kr totalt.Så vi tjänade ca 4000kr på detta.
  • lecaroline
    MulleNuh skrev 2009-04-16 12:47:48 följande:
    ok.. Ja vi bor ju i sthlm.. Min karl ska åka ner med en jobbarkompis så dom delar ju på alla resekostnader..
    Då blir det ju inte så farligt!! Om inte annat så är det KUL!!
  • Susanna och Fredrik

Usch! Jag vill inte ens tänka på det vi har kvar...

• Fanasis

vi har sex coh en halv vecka kvar till klockorna ska börja ringa. Vilket i sig känns helt surrealistiskt.

Jag kämpar med att finna det ultimata receptet på något trevligt tilltugg till drinkarna. Ska finna en tiara till mig själv, ev något halsband. Ska vaxa valda delar av kroppen :oD.

Försöka bestämma mig för vilken morgongåva min blivande ska få. han kommer att få en tatuering och ett halsband, men jag vet inte vilket än.. Ni får gärna ha synpunkter vilket ni föredrar.

www.m925.se/product_info.php&products_id=96

www.eccentric.se/Product/Product.aspx&MenuID=37

Sedan är det hela dukning som är kvar. Jag har nämligen väldigt svårt att se sådana saker framför mig. Jag kan inte dekorera förrän jag står där.. Så för min husfrids skull så ska jag åka till lokalen och provmöblera och försöka bilda mig en uppfattning om hur dukningen ska se ut..

Sedan har vi häftet kvar, fast där är innehållet klart. Vi ska bara få pärmarna från tryckeriet.

Sedan hela blått, lånat osv... där har jag absolut ingen koll..

Attans jag har underkläder och skor kvar att köpa också!!!

Hupp.. nu börjar jag svettas!!!!!

• therese182
    Fanasis skrev 2009-04-16 20:44:09 följande:
    [citat]
    . han kommer att få en tatuering och ett halsband, men jag vet inte vilket än..

Smart! en tatuering sitter hela livet!
    Jag o min M2B har inga förlovningsringar utan likadana tatueringar, en Ankh (egyptisk symbol som bla syboliserar evigt liv)
  • Susanna och Fredrik

Du ser...det är ingen idé att börja räkna upp vad man har kvar...det bra växer och blir svettigt!! =)

Fanasis skrev 2009-04-16 20:44:09 följande:
    vi har sex coh en halv vecka kvar till klockorna ska börja ringa. Vilket i sig känns helt surrealistiskt.Jag kämpar med att finna det ultimata receptet på något trevligt tilltugg till drinkarna. Ska finna en tiara till mig själv, ev något halsband. Ska vaxa valda delar av kroppen :oD.Försöka bestämma mig för vilken morgongåva min blivande ska få. han kommer att få en tatuering och ett halsband, men jag vet inte vilket än.. Ni får gärna ha synpunkter vilket ni föredrar.www.m925.se/product_info.phpwww.eccentric.se/Product/Product.aspxSedan är det hela dukning som är kvar. Jag har nämligen väldigt svårt att se sådana saker framför mig. Jag kan inte dekorera förrän jag står där.. Så för min husfrids skull så ska jag åka till lokalen och provmöblera och försöka bilda mig en uppfattning om hur dukningen ska se ut..Sedan har vi häftet kvar, fast där är innehållet klart. Vi ska bara få pärmarna från tryckeriet.Sedan hela blått, lånat osv... där har jag absolut ingen koll..Attans jag har underkläder och skor kvar att köpa också!!!Hupp.. nu börjar jag svettas!!!!!
  • Linda7608

Var i går och bestämde vad vi ska ha för mat. Känns skönt att det är klart.

• EmMa09

Vi har nog bara kvar lite småpill, som att skriva ut vigsel- och festprogrammen, klippa isär våra bordslöpare, hämta tärnklänningarna från sömmerskan och sedan lite annat småplock!
    ..och igår fick jag en möhippa av alla mina kollegor! Det var jätte roligt och jag blev såå överraskad!!

• lecaroline
    EmMa09 skrev 2009-04-18 13:03:06 följande:
    Vi har nog bara kvar lite småpill, som att skriva ut vigsel- och festprogrammen, klippa isär våra bordslöpare, hämta tärnklänningarna från sömmerskan och sedan lite annat småplock!..och igår fick jag en möhippa av alla mina kollegor! Det var jätte roligt och jag blev såå överraskad!!
    Berätta mer om möhippan!! Jag drömde att jag fick min..
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!