Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Miss Moneypenny skrev 2009-04-21 08:52:58 följande:
Varför är jag så NERVÖS för att ha vigselsamtalet ikväll?!?!
Känns som värsta grejen ju!
Ska ni träffa prästen alltså? Vad roligt! Vad är du nervös för?
Ja, det känns jätteskönt. Vi har så mycket annat som är halvfärdigt så det känns bra att pricka av nåt från listan.
Hur har ni andra gjort med löshår? Verkar som de flesta ändå köper själva och tar med till frisören, eller?
haha äh jag vet inte! Kanske för att det börjar bli verkligt allting?! Man har ju suttit rätt så avlägset i sååå många månader och nu är det verkligen inte långt kvar..
Plus att vi ska fråga prästen en känslig fråga!
Miss Moneypenny skrev 2009-04-21 09:35:32 följande:
jag har köpt själv. Finns en jättebra butik på gamla brogatan som heter perukshopen. Jag har köpt där..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-21 09:36:59 följande:
Vad kul att höra att allt gick bra.
Får själv vänta till mycket närmare inpå bröllopet innan jag kan bocka av bägge de punkterna.
Prästen kommer förhoppningsvis upp till Sthlm inom kort - annars får det vänta till veckan innan bröllopet.
När det kommer till håret så ska jag göra en provuppsättning av om 5 veckor! Känns som en evighet när man skriver det på det sättet. Dvs 2½ vecka innan bröllopet.
Löshår har jag inte tänkt ha något - har ett svall som nog räcker och blir över i den tänkta uppsättningen. Men vad skönt att det löste sig för dig med löshåret och att du "bara" behöver hyra det.
Miss Moneypenny skrev 2009-04-21 08:52:58 följande:
Nu blir jag allt lite nyfiken - en känslig fråga?!
haha men innan jag blev medlem här på bt så har det varit en självklarhet att jag ska gå in med pappa. Sen fick jag ju en tokshock när jag hörde hur vissa ser på just detta. Ja alla vet ju att det är ett HETT ämne här inne!
Så nu är jag inte säker längre. Men jag ska absolut prata med prästen om detta och berätta min syn på det hela. Så DET är en känslig fråga!
Ja, oj vad det diskuteras hett om det där på BT. Jag hade inte heller en aning om att det var så känsligt.
Det går nog bra och prästen är säkert jättevan vid att diskutera den frågan.