Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Dom är jättefina verkligen!!!!!!
Kan visa dig sen..
Susanna och Fredrik skrev 2009-04-20 00:37:12 följande:
Vi har köpt en systemkamera till morgongåva till oss båda. Vi ville verkligen ha en sån och är inte så mycket för smycken å så. Kanske inte jätte skoj men bra för oss. Sen funderar jag på att göra en secretbox till min blivande och ge honom som morgon gåva...
Jag har inte tänkt på morgongåva överhuvudtaget... när vi i början pratade om att gifta oss så sa vi att vi skippar den delen, eftersom så mycket annat kostar ändå..men nu börjar jag att ångra mig, något hade ju varit roligt att ge bort. Jag har inte en aning om hur m2b tänker om det, tror han helt och hållet glömmer bort det där med morgongåva! :-S
Men vad kan man då ge honom? Som kanske inte kostar FÖr mycket??
Vi sa samma sak och jag tänker som du nu..
har funderat på om han har marchettknappar, annars kan det ju vara lite kul. Nu när han änligen kommer vara så fiiin
Jag hoppar med er här, har två månader kvar så det känns lite pirrigt. Mest för att man ska glömma något riktigt viktigt.. :-/
Åh, en ny tråd! Då ska jag sluta skriva i den gamla som inte gäller oss längre!
Jag ska träffa frisör och vigselförrättare ikväll! Ska bli så roligt! Hoppas bara inte köerna i Stockholm är helt fruktansvärda som vanligt. Ska köra från Stockholm till Katrineholm..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 14:25:51 följande:
Åh, det gick jättebra! Det tog hela kvällen och det var ju lite jobbigt att köra fram och tillbaka till Katrineholm från Stockholm efter jobbet men vi hann prata en massa bröllopsplanering i bilen i alla fall :)
Vigselförrättaren var verkligen toppen och det känns jättebra. Urgullig och trevlig!
Mötet med frisören/makeupartisten gick också jättebra. Hon förstod precis vad jag var ute efter kände jag. Jag hade ju tänkt köpa löshår själv och har tyckt att det är lite svårt och jobbigt men nu gör vi så att frisören beställer allt så att det blir rätt färg och kvalitet och sen hyr jag det från dem och lämnar tillbaka dagen efter. Det känns jättesmidigt och blir billigare än att köpa själv till och med. Och sminket de använder är rakt igenom ID och jag gillar de produkterna så jag känner mig lugn där också.
Äntligen lite framgångar i planeringen :)
oh a skönt!
Miss Moneypenny skrev 2009-04-21 08:52:58 följande: