• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Lakritsbåten

jag vet inte riktigt hur vi ska ha det på borden... det sköter festlokalen om. Men jag är övertygad om att de antingen har kandelabrar eller ljusstakar med smala ljus i. Känns lite mer stilfullt så.

brud2009 skrev 2009-07-05 14:37:46 följande:
    Restaurangen har erbjudit sina kandelabrar att ha på borden men jag vet inte, vi kommer ha fyrkantiga bord med 8 vid varje. Är rädd att kandelabrarna störa så att de inte ser varandra (vet inte hur höga dem är), kanske är bättre med ex. blockljus???Hur ska ni ha det?
  • augustibrud2009

Vi kommer ha ljusfat med färgad sand och blockljus. Är också rädd att kandelebrar mest kommer vara i vägen så vi kör på låga dekorationer, men det är ju helt upp till vad man gillar.

• Amilia76

Hej på er! Jag håller för fullt på att planera bordsplaceringar och då slog det mig att ett festprogram måste ju också göras. Så snälla finns det någon snäll själ här som vill hjälpa mig med inspiration?

• Lövnäs
    Boomtown skrev 2009-07-05 13:38:15 följande:
    Vad kul att du har blivit hippad. Vad gjorde ni?
    De hämtade mig hemma. Sen blev jag avsläppt på en trottoar mitt i stan där jag skulle sitta o vänta. När de kom tillbaka, så var det picknick på gräsmattan med några uppdrag, det ena var att jag skulle skåla med 26 sällskap. Jag lyckades med bravur!!!! Efter det o att jag var väldigt onykter så blev det en promenad för att möta upp resten av tjejerna. Fick då en folieklädd låda som jag skulle ha på magen. När vi träffats satte de på mig en ögonbindel, o mer alkohol. Kände mig ganska trygg med ögonbindel, då en tjejkompis har en blind son så jag bad om att få henne som ledsagare o det gjorde hon... Lyckades till o med att gå nerför en ganska lång o knepig trappa, helt själv. Då var det dags för att bowla. Jag kom sist men det bjöd jag på (är en sann tävlingsmänniska). Efter bowlingen skulle jag gå med några av gänget gå på stan o skramla ihop lite pengar. Lyckades med detta oxå. Sen hem till en av tjejerna på "dildoparty". ASKUL!!! Skrattade mest hela tiden Efter det var det dags för middag på Harrys dit även grabbgänget kommit. Så mat o mer alkohol o sen lite dans innan det var dags för att få skjuts hem.

Har inte skrattat o haft så kul på flera år!!! Träffade flera tjejer som oxå hippades så vi snackade lite.
    Mina bästa vänner har inte kunnat gjort någonting bättre!!!
  • MilosMamma

Stressen kryper sej på, mannen åker inatt kl 04 till norge för o jobba på en oljeplattform i 2 veckor, sen komemr han hem 1 vecka för att sedan åka iväg 2 veckor igen, Han kommer alltså vara borta 1 hel månad, nu.. innan bröllopet o allt.. suck.

• 20090801

Lövnäs skrev 2009-07-05 13:22:08 följande:
    Igår blev jag hippad. Har ni fått eran? Jag hade en fantastisk kul kväll med närmsta vännerna!

Vad roligt att du hade en bra dag. {#lang_emotions_smile}

Min m2b fick sin välplanerade svensexa igår men jag kommer inte få någon möhippa från vännerna då ingen vill hålla i det, de har pratat om att ha det efter bröllopet men då vill inte jag ha det. Ska jag bli hiuppad så får det bli före bröllopet annars kan det vara. Mina kollegor har redan hippat mig och kan ärligt säga att jag blev besviken och ledsen över att inte bli hippad av vännerna. {#lang_emotions_frown}

• Boomtown
    20090801 skrev 2009-07-05 20:31:48 följande:
      Vad roligt att du hade en bra dag. Min m2b fick sin välplanerade svensexa igår men jag kommer inte få någon möhippa från vännerna då ingen vill hålla i det, de har pratat om att ha det efter bröllopet men då vill inte jag ha det. Ska jag bli hiuppad så får det bli före bröllopet annars kan det vara. Mina kollegor har redan hippat mig och kan ärligt säga att jag blev besviken och ledsen över att inte bli hippad av vännerna.
    Usch vad dåligt. Det behöver ju inte vara så avancerat bara man träffas och har det lite trevligt ju.
  • Boomtown

Lövnäs:

Det låter som en mycket lyckad kväll som du kommer att minnas länge! Precis som det ska vara. Kul!

• MilosMamma

Låtersom en helt perfa möhippa ju, gud va roligt =)

Lövnäs skrev 2009-07-05 19:13:08 följande:
    De hämtade mig hemma. Sen blev jag avsläppt på en trottoar mitt i stan där jag skulle sitta o vänta. När de kom tillbaka, så var det picknick på gräsmattan med några uppdrag, det ena var att jag skulle skåla med 26 sällskap. Jag lyckades med bravur!!!! Efter det o att jag var väldigt onykter så blev det en promenad för att möta upp resten av tjejerna. Fick då en folieklädd låda som jag skulle ha på magen. När vi träffats satte de på mig en ögonbindel, o mer alkohol. Kände mig ganska trygg med ögonbindel, då en tjejkompis har en blind son så jag bad om att få henne som ledsagare o det gjorde hon... Lyckades till o med att gå nerför en ganska lång o knepig trappa, helt själv. Då var det dags för att bowla. Jag kom sist men det bjöd jag på (är en sann tävlingsmänniska). Efter bowlingen skulle jag gå med några av gänget gå på stan o skramla ihop lite pengar. Lyckades med detta oxå. Sen hem till en av tjejerna på "dildoparty". ASKUL!!! Skrattade mest hela tiden Efter det var det dags för middag på Harrys dit även grabbgänget kommit. Så mat o mer alkohol o sen lite dans innan det var dags för att få skjuts hem.Har inte skrattat o haft så kul på flera år!!! Träffade flera tjejer som oxå hippades så vi snackade lite. Mina bästa vänner har inte kunnat gjort någonting bättre!!!
  • Lövnäs
    20090801 skrev 2009-07-05 20:31:48 följande:

Vad roligt att du hade en bra dag.
    Min m2b fick sin välplanerade svensexa igår men jag kommer inte få någon möhippa från vännerna då ingen vill hålla i det, de har pratat om att ha det efter bröllopet men då vill inte jag ha det. Ska jag bli hiuppad så får det bli före bröllopet annars kan det vara. Mina kollegor har redan hippat mig och kan ärligt säga att jag blev besviken och ledsen över att inte bli hippad av vännerna.
    Vad tråkigt att inte få någon, men kan ju hålla med dig. Antingen före eller ingen alls!!!

Mina vänner har läst av mig perfekt. Den dagen kommer jag minnas VÄÄLDIGT länge som den hittills roligaste dagen i mitt liv.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2