Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
jag vet inte riktigt hur vi ska ha det på borden... det sköter festlokalen om. Men jag är övertygad om att de antingen har kandelabrar eller ljusstakar med smala ljus i. Känns lite mer stilfullt så.
Vi kommer ha ljusfat med färgad sand och blockljus. Är också rädd att kandelebrar mest kommer vara i vägen så vi kör på låga dekorationer, men det är ju helt upp till vad man gillar.
Hej på er! Jag håller för fullt på att planera bordsplaceringar och då slog det mig att ett festprogram måste ju också göras. Så snälla finns det någon snäll själ här som vill hjälpa mig med inspiration?
Stressen kryper sej på, mannen åker inatt kl 04 till norge för o jobba på en oljeplattform i 2 veckor, sen komemr han hem 1 vecka för att sedan åka iväg 2 veckor igen, Han kommer alltså vara borta 1 hel månad, nu.. innan bröllopet o allt.. suck.
Vad roligt att du hade en bra dag.
Min m2b fick sin välplanerade svensexa igår men jag kommer inte få någon möhippa från vännerna då ingen vill hålla i det, de har pratat om att ha det efter bröllopet men då vill inte jag ha det. Ska jag bli hiuppad så får det bli före bröllopet annars kan det vara. Mina kollegor har redan hippat mig och kan ärligt säga att jag blev besviken och ledsen över att inte bli hippad av vännerna.
Lövnäs:
Det låter som en mycket lyckad kväll som du kommer att minnas länge! Precis som det ska vara. Kul!
Låtersom en helt perfa möhippa ju, gud va roligt =)