Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
jag ska gifta mig 1 aug. och som ni säger fy vad tiden gick fort till idag! mannen fick sin sevnsexa förra helgen..så nu väntar jag bara på möhippan...vem vet...den kanske kommer i helgen..vi har nämligen inget planerat. Men planeringsmässigt är det mesta klart. Ska göra klart festprogram och ändra i bordsplacering-för folk har börjat tacka nej! Så konstigt, eller är jag konstig?....lycka till alla med eran planering! KRAM
Trist när man tackar ja och sedan lämnar återbud via mail! Har själv råkat ut för det! Nu är det fler saker som börjar att ramla på plats, men oj vad mycket det är kvar.
Tur att semestern börjar på torsdag!
Milosmamma: Din klänning är grym! Kronan är klockren till, lite dödBrud/familjen adams/sexig-stil! hade jag lätt kunnat ha om jag skulle gifta mig i kyrkan. Bra val!
Haha JAPP!
Kronan har jag gjort själv så jag fick verkligen fram stilen jag ville ha.
Hur gör ni med transport från kyrka till festställe? Kom på att det är det enda vi inte fixat än... Går/åker ni och om ni åker´, vad har ni valt för fordon?
vi åker då det är 2 mil mellan kyrka och festlokal, svärfar har ansvaret att fixa vårat ÅK så vi har ingen aning då det är en hemlis =)
Går/åker ni och om ni åker´, vad har ni valt för fordon?
Vi kommer att åka en Cadelac -59 ned cabbad om vädret tillåter.
Kram till alla