Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
J D skrev 2009-07-07 14:35:27 följande:
Jag funderar på en cykeltaxi från hårstudion till kyrkan! Tar bara 10 min att gå så det vore kul att komma inglidande igenom stan på ett udda sätt!!
Häst och vagn kostade över 3000!!
cykeltaxi?? Hahahaha finns de i sverige?
Åsa Erika skrev 2009-07-07 16:53:09 följande:
Min kompis sa att tårtan var höjdpunkten och att vi var tvungna att ha det. Haha, som att vi skulle ändra oss för att en person tycker så med såhär lite tid kvar till bröllopet dessutom. De är för roliga .
J D skrev 2009-07-07 18:30:08 följande:
Samma här- ost istf dessert och sedan "ingen-tårta-grejen" med kaffe till det . Folk är verkligen sjukt lättretade ibland
.
Min möhippa var i lördags precis som killens svensexa som jag misstänkte!!
För min del började det med en kidnappning på centralen i stockholm, blev insläpad med ögonbindel på Åhlens och blev där in dragen i en provhytt och fick nya kläder slöja tiara mm. Sen bar det ut på stan för att sälja kyssar en femma styck. behöver jag säga en femma för en kyss igen stryper jag nån tror jag =) fick höra dagen efter att jag till och med sa det i sömnen! Men mina vänner blev nog rätt chokade av min framfart fick ihop nästan 300 kr!! Sen bar det vidare från stockholm och Cinderellas terminal. På båten hade vi trevligt fram till kvällen då min syster råkar dansa med fel kille, ett tjej gäng blev svart sjuka (tror vi) och började kasta glas och flaskor mot henne de flög överallt!! Hon fick ett glas och en flaska i huvudet och är blödarsjuk! Hon blev chokad och innan vi kom oss för att prata med vakterna var tvungen att se till att hon var ok så hann de sticka.
Dagen efter hade hon ingen kännsel i ansiktet och kunde inte le och jätte öm, kunde inte stå eller gå utan hjälp! Så vi fick söka vård på båten, eftersom hon är blödarsjuk och mådde så dåligt så trodde de att hon ev fått en hjärnblödning så det blev ambulans helikopptet från båten! Omskakande att se sin syster åka iväg så på från något som ska vara så roligt. Folk var repektlösa och står och fotar!! De hade ju inte direkt fotat en ambulans!! Till och med film temat från färjan filmade trots att jag bad dem att låta bli det.
Funderar på en sak...
Ska förhoppningsvis göra Secret Box fotografering på lördag om jag lyckas kicka ut gubben och barnen utan att de fattar något...
Tänkte att jag kanske ska ha på mig de smycken och underkläder som jag har köpt till bröllopet och så ha en av hans vita skjortor över...
Vad tror ni om det?