Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi hade bestämt att våra föräldrar inte skulle vara med, men helt plötsligt har min m2b frågat sin pappa och då frågade så klart bestman min pappa också och nu väger allt på om jag vill att våra mammor ska vara med. Känns som hur jag än gör så blir det fel. Säger jag nej så kommer ingen av föräldrarna (och alla kommer tycka att det är jag som vägrar) och säger jag ja så måste jag vakta mig själv hela tiden känns det som. Urs! Känns inge bra.
Tycker synd om min tärna som hamnar i mitten. Det är inte lätt för henne att stå där och försöka jämka allt.
Pitebrud 090801 skrev 2009-07-09 08:52:07 följande:
Pitebrud 090801 skrev 2009-07-09 10:25:51 följande:
Jag har försökt hålla mig undan, men bådas mamma är på mig att jag ska bestämma.
en av mina gäster berättade för mig häromdagen.....
"jag har haft kontakt med några som kommer på bröllopet och vi skulle ha möhippa för dig.... men jag har avstyrt det då jag inte tyckte att vi skulle åka till Riga på något spa som NN föreslog"
sedan fortsatte hon med att berätta och läsa upp vad de hade skrivit via mailen.... jag kände att jag ville inte veta men jag kunde inte stoppa henne.... känner mig lite besviken på situationen... jag berättade det för min M2b och han blev bestört över ett sådan uppträdande av denne.....
sedan har hon malt på i dagarna om hur stolt hon är över att hon just sagt ifrån för enligt henne så vill jag inte alls ha ngn möhippa.... jag har inte alls sagt ngt om det utan skulle tycka att det skulle kunna vara trevligt samtidigt en del av inslaget i att gifta sig med att man har möhippa för henne och svensexa för honom......
nu är det 37 dgr kvar så det återstå att se om det kommer att bli ngt alls....
Klart man inte vill vara med och bestämma vad som ska ske då det är möhippa och inte vill man veta innan heller det är ju det som är tjusningen med det hela.....
Pitebrud 090801 skrev 2009-07-09 10:47:02 följande:
37 dagar kvar, Då finns det ju tid. Vi kommer ha våra 3 dagar innan bröllopet. Pga alla tillresande, så är det bestämt men resten vill jag inget veta om (såvida tärnan inte behöver hjälp med något).
Jag tycker du ska be din M2B prata med dina andra vänner så att de vet om att du vill ha en möhippa. Jag hoppas du får en. En tur till Riga och gå på spa hade jag nog kunnat "döda" för. Ja Riga kanske är lite överdrivet då det är en bit bort, men gå på spa. Mmm älskar att gå på spa.
Alltså ursäkta, men vilket jävla skitväder!!
Sant, men man blir lätt fast vid datorn..
Hjälp!! Någon som är duktig på data? Min lille 2 åring satt framför datan, när jag vände ryggen till har han lyckats få bilden upp och ner. Hur sjutton får jag den rätt igen?