Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi gifter oss den 29 augusti.. och nu börjar jag bli otroligt nervös!
Åh jag har börjat min semester idag! Det ser ni väl på vädret, men har fått sytt klart min dottersklänning. Det enda som var kvar, var två rader med rosa tyll. Nu ska jag hänga upp den, får hoppas hon blir nöjd!
Har varit på Panduro och köpt hjärtformar och gips, fint att ha som bordsdekoration tänkte jag! Hmm återstår att se!
Ja nu känns det ganska nervöst faktiskt. Vi var i kyrkan igår och pratade med prästen. Det kändes jättebra, blev lite lugnare av det
Så sent som idag bytte vi fotograf. det har varit lite strul med vår första så nu hoppas vi att det ska vara ordning och reda med den nya.
Ska skriva festprogrammet nu tänkte jag. Har det färdigt, utom gästpresentationen. men det ska väl bli bra det också. Känns som vi har allt under kontroll. det är alla andra i vår omgivning som stressar: "Åh har ni tänkt på det!" "Har ni börjast med det än?!" "När ska ni......" Lugn och fin, allt löser sig
Har varit hos frissan idag för konsultation och det kommer att bli såååå bra.. hon förstår precis vad jag menar och tycker att den frisyren som jag har valt är perfekt för mig... den är jag...
Ska träffa damen som ska ha hand om cateringen på måndag... toppen... dags att börja knåpa på fest och vigselprogrammet... och Secret box fotografering på lördag... rullar på i en bra takt...
Har idag hämtat ut våra nyputsade förlovningsringar, efter att ha haft dem i 7 år behövdes det Så nu ser de ut som nya, så fina så
Skönt att se att alla håller humöret uppe i ruskvädret!
Jag har det fortfarande ganska rörigt i skallen, men konstigt nog blir jag lugnare ju närmare vi kommer. Konstigt, men skönt!
Vi var o lyssnade på min kompis solosång ikväll, "Utan dina andetag". Jättevackert!!!
Hello girls, hur är det idag?
Jag funderar på det här med favour, vi hade ju inte tänkt å ha det, men tror ändå att det kanske blir så. Är det nån som har måtten på en bra, lagom stor ask? Så man kan göra dem själv?
Vi skulle ha askar, men jag tyckte inte
att de blev så fina. Tittade även på askar i butik,
men hjälp vilket pris, så vi bestämde oss för att ha
en liten påse med några godisar i, ihopknytt med
temafärgerna och sedan en namnlapp så påasarna fungerar även
som placeringskort.
En annan fråga,
någon som har en mall till engångskameror där
man kan ändra på texten?
Tyvärr, vi har köpt våra askar. Är så less på allt pyssel . Köpte från ebay men det kanske är lite sent för er nu. Annars kostade 100 askar typ 500 SEK.