• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Locina

Jag och min sambo beslutade för 30 minuter sen ett datum!! det blir 1 augusti! :))))) Nu händer det verkligen.. hehe

• Lischen

På tal om SWISH?!!?

GRATTIS!!

Locina skrev 2009-07-06 20:37:32 följande:
    Jag och min sambo beslutade för 30 minuter sen ett datum!! det blir 1 augusti! :))))) Nu händer det verkligen.. hehe
  • SaraPayam
    Locina skrev 2009-07-06 20:37:32 följande:
    Oj grattis
  • Locina
    Lischen skrev 2009-07-06 20:40:05 följande:
    På tal om SWISH?!!? GRATTIS!!
    Tack! Känns som att vo är heelt knäppa i huvudet! Men detta blir klockrent! Augusti är ändå en PERFEKT månad, så det är ett plus, sen får resten gå som det går :) haha

Hoppas ni alla får kalasväder eller vad ni nu vill ha :D
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-06 19:49:27 följande:
    Puh vad jobbigt! Men det kommer att gå bra! Swish - så har två veckor gått! Swish - så har FEM veckor gått, ni står i bröllops-stassen och allt kommer att kännas helt underbart och roligt!!
    Hahahaha vad jag känner igen det där Visst är det härligt! Just nu hoppas jag bara på att tiden ska gå fortare, så att vår stora dag snart är här
  • Locina
    SaraPayam skrev 2009-07-06 20:42:05 följande:
    Oj grattis
    Tack! Allt har gått skitfort!
    Vi vill få det gjort, unga och dumma som vi är. Men vi satsar helhjärtat på detta.
    Gifter oss borgligt med våra föräldrar och syskon, drar på en resa och har en sjuhelsikes fest nästa år!!
  • SaraPayam
    Locina skrev 2009-07-06 20:42:33 följande:
    Tack! Känns som att vo är heelt knäppa i huvudet! Men detta blir klockrent! Augusti är ändå en PERFEKT månad, så det är ett plus, sen får resten gå som det går :) hahaHoppas ni alla får kalasväder eller vad ni nu vill ha :D
    Hur vill ni att ert bröllop ska vara? Några måsten? Eller kommer ni gifta er i hemlighet?
  • SaraPayam
    Locina skrev 2009-07-06 20:44:30 följande:
    Tack! Allt har gått skitfort!Vi vill få det gjort, unga och dumma som vi är. Men vi satsar helhjärtat på detta.Gifter oss borgligt med våra föräldrar och syskon, drar på en resa och har en sjuhelsikes fest nästa år!!
    Hahaha där fick jag ju svaret
  • Locina
    SaraPayam skrev 2009-07-06 20:45:56 följande:
    Hahaha där fick jag ju svaret
    Ja, men min girly girly sida lyser också igenom såklart. Ska jag köra på en vitklänning eller köra på nått lite mer galet? Det ska bli spännande, jag vill ha lite rock/trash/sexig/romantisk känning, mitt enda dilemma :) Men det fixar sig!

Och hoppas vi hittar någon OK plats.. men som sagt. kanske hittar någon buske som blommar just då om vi har tur!
  • MilosMamma

kolla in min klänning så få¨r du vad du kan göra till en mer rockig klänning =) vi har ju lite rocktema, det ska inte vara så jäkla stelt utan det ska vara VI =)

Grattis by the way

Locina skrev 2009-07-06 20:51:28 följande:
    Ja, men min girly girly sida lyser också igenom såklart. Ska jag köra på en vitklänning eller köra på nått lite mer galet? Det ska bli spännande, jag vill ha lite rock/trash/sexig/romantisk känning, mitt enda dilemma :) Men det fixar sig!Och hoppas vi hittar någon OK plats.. men som sagt. kanske hittar någon buske som blommar just då om vi har tur!
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2