• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:39:49 följande:
    jag har 10 kilo kvar, men vi har lagt att ja ska ner dom 10 kilo innan nästa år, sen har jag ett år på mej att spara till dom o sen göra dom.så det blir inget pamela anderson utan ett par Pernilla igen ett par B eller C beroende på min kroppsform då.
    Spännande. Själv är jag lite emot å gå igenom operationer, om man verkligen inte behöver det, men samtidigt förstår jag verkligen att du vill det här. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig
  • andbeyond
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:39:49 följande:
    jag har 10 kilo kvar, men vi har lagt att ja ska ner dom 10 kilo innan nästa år, sen har jag ett år på mej att spara till dom o sen göra dom.så det blir inget pamela anderson utan ett par Pernilla igen ett par B eller C beroende på min kroppsform då.
    Låter som en bra plan, förstår att du vill göra efter viktnedgång. Min M2B har skinn kvar på magen efter att han tränat så mkt och blir grymt irriterad på att magrutorna liksom ligger "under" - men smart att vänta ett tag så att du först "vänjer" kroppen vid nya vikten.
  • MilosMamma

det har jag med jämt varit, men efter viktuppgången totalt förstört utseende på kroppen med bristningar skulle jag vilja känna mej lite nöjd igen, även om jag blirmindre o mindre så är kroppen ganska förstörd utseende mässigt.
    så jag har ändrat synen på det hela, att bli som man va förut inte en illblondin med f kupa och stenhårda liksom.

SaraPayam skrev 2009-07-02 14:43:40 följande:
    Spännande. Själv är jag lite emot å gå igenom operationer, om man verkligen inte behöver det, men samtidigt förstår jag verkligen att du vill det här. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig
  • Lischen
    andbeyond skrev 2009-07-02 14:19:24 följande:
    Haha, mina bröst skulle få ett eget liv utan BH.. då skulle vi vara 4st där framme vid altaret Ska ut och prova BH:ar snart jag med, men med 75G så är det inte enkelt att hitta något som är fint och användbart :/
    Hihihi...nivån sjunker när värmen stiger...

Mina behag skvalpar omkring inne i klänningens bröst-liv (eller vad det heter), och det ser helt okej ut "utifrån" men det känns ju som om ngn tappat ett par obakade frallor där inne. Det går inte!

Jag ska försöka lyxa till det lite med en korsett eller ngt sån't. Den kan nog komma till användning den också.. om min blivande får vara med o bestämma...
  • 20090801

andbeyond skrev 2009-07-02 14:19:24 följande:
    Haha, mina bröst skulle få ett eget liv utan BH.. då skulle vi vara 4st där framme vid altaret Ska ut och prova BH:ar snart jag med, men med 75G så är det inte enkelt att hitta något som är fint och användbart :/

kolla på www.sallyochsara.se det kan äen vara värt ett besök i deras butik, jag köpte mina underkläder där och är supernöjd.

• Boomtown

Nu har jag varit till Lindex och hittat en jättefin axelbandslös bh. Har inte provat den med klänningen men jag tror det funkar bra. Jag hittade en svart pike tröja på Kappahl och ett par basketkängor på laredoute till pojken så då är han färdig. Shorts köpte jag vid examen. Tog även svängen förbi IKEA och köpte mängder med ljus, svarta kaffeservetter och billiga vita lakarn att ha som bordsdukar. Nu börjar jag komma ikapp lite. Jag hittade 2 klänningar till tösen på rea som jag har skickat efter. Hoppas att någon av dem passar.

• EmmaS

Lite tips på nattkläder!

Det är ju lite roligt att ha aningen snyggare nattkläder på sin bröllopsnatt. Lindex rear ut vita fina nattlinnen för 99:- Titta in dem om ni vill ha fina och billiga sovkläder!

www.lindex.com/Product/ImageZoom.aspx Så här ser de ut!

=D

• andbeyond
    Lischen skrev 2009-07-02 15:41:08 följande:
    Hihihi...nivån sjunker när värmen stiger... Mina behag skvalpar omkring inne i klänningens bröst-liv (eller vad det heter), och det ser helt okej ut "utifrån" men det känns ju som om ngn tappat ett par obakade frallor där inne. Det går inte! Jag ska försöka lyxa till det lite med en korsett eller ngt sån't. Den kan nog komma till användning den också.. om min blivande får vara med o bestämma...
    Hoho, jo - precis! Jag skyller helt på värmeslag!

Korsett är snyggt, ska dock inte ha på mig det under dagen - VARMT utan kanske på kvällen försöka smyga på den.. de underkläder man har hela dagen lär vara sådär halvfräscha
  • Boomtown
    EmmaS skrev 2009-07-02 22:06:36 följande:
    Lite tips på nattkläder! Det är ju lite roligt att ha aningen snyggare nattkläder på sin bröllopsnatt. Lindex rear ut vita fina nattlinnen för 99:- Titta in dem om ni vill ha fina och billiga sovkläder! www.lindex.com/Product/ImageZoom.aspx Så här ser de ut! =D
    Det var ju jättefint och billigt. Bra tips.
  • SaraPayam
    EmmaS skrev 2009-07-02 22:06:36 följande:
    Lite tips på nattkläder! Det är ju lite roligt att ha aningen snyggare nattkläder på sin bröllopsnatt. Lindex rear ut vita fina nattlinnen för 99:- Titta in dem om ni vill ha fina och billiga sovkläder! www.lindex.com/Product/ImageZoom.aspx Så här ser de ut! =D
    Jättesött, jag köpt lite nattlinnen å så på twilfit & på www.evasunderklader.se/ de hade supersnabb leverans, fick nattlinnet efter 2 dagar
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2