Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
det har jag med jämt varit, men efter viktuppgången totalt förstört utseende på kroppen med bristningar skulle jag vilja känna mej lite nöjd igen, även om jag blirmindre o mindre så är kroppen ganska förstörd utseende mässigt.
så jag har ändrat synen på det hela, att bli som man va förut inte en illblondin med f kupa och stenhårda liksom.
kolla på www.sallyochsara.se det kan äen vara värt ett besök i deras butik, jag köpte mina underkläder där och är supernöjd.
Nu har jag varit till Lindex och hittat en jättefin axelbandslös bh. Har inte provat den med klänningen men jag tror det funkar bra. Jag hittade en svart pike tröja på Kappahl och ett par basketkängor på laredoute till pojken så då är han färdig. Shorts köpte jag vid examen. Tog även svängen förbi IKEA och köpte mängder med ljus, svarta kaffeservetter och billiga vita lakarn att ha som bordsdukar. Nu börjar jag komma ikapp lite. Jag hittade 2 klänningar till tösen på rea som jag har skickat efter. Hoppas att någon av dem passar.
Lite tips på nattkläder!
Det är ju lite roligt att ha aningen snyggare nattkläder på sin bröllopsnatt. Lindex rear ut vita fina nattlinnen för 99:- Titta in dem om ni vill ha fina och billiga sovkläder!
www.lindex.com/Product/ImageZoom.aspx Så här ser de ut!
=D