• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Lischen
    SaraPayam skrev 2009-07-01 12:25:23 följande:
    Det är klart, då är det kanske lite svårt å ha en bh till de..men du det finns ju så "silikonbh" som man bara fäster på brösten, det kanske kan vara något...för då slipper du ju bandet i ryggen...
    Jag har inte ens tänkt på det... mina "behag" är i behov av lite mer stöttning... Undrar om det fungerar då?! Vet du om man kan prova såna innan man köper dem, eller får man lov att chansa??!
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-01 12:28:57 följande:
    Jag har inte ens tänkt på det... mina "behag" är i behov av lite mer stöttning... Undrar om det fungerar då?! Vet du om man kan prova såna innan man köper dem, eller får man lov att chansa??!
    Alltså jag köpte ett par när jag skulle på bröllop för två år sen, å de sitter ju väldigt bra, men jag är ju inte så storbystad, men testa du, det är ju värt ett försök
  • BrideToBe09

Ett klart alternativ för mig med. Djup rygg på klänningen, ingen BH går att ha, emn jag känner mig "naken" utan något på brösten. Dessutom har jag inga stora behag så allt som förstorar dem lite är välkommet (känns ju lite lustigt när de inte ens ligger mot tyget i klänningen ).
    Vad kostar de?

SaraPayam skrev 2009-07-01 12:39:56 följande:
    Alltså jag köpte ett par när jag skulle på bröllop för två år sen, å de sitter ju väldigt bra, men jag är ju inte så storbystad, men testa du, det är ju värt ett försök
  • brud2009

Jag har beställt den privat i Uppsala. Bor du här omkring?

Birdie09 skrev 2009-07-01 10:32:51 följande:
    Brud2009: Var beställde du tårtan?
  • Med stor förväntan

Lindex ska ha, men de var slut när jag var där. Kanske att de finns på hemsidan. Annars finns det en hemsida om man söker på freebra och där finns återförsäljare till en sådan.

BrideToBe09 skrev 2009-07-01 14:25:21 följande:
    Ett klart alternativ för mig med. Djup rygg på klänningen, ingen BH går att ha, emn jag känner mig "naken" utan något på brösten. Dessutom har jag inga stora behag så allt som förstorar dem lite är välkommet (känns ju lite lustigt när de inte ens ligger mot tyget i klänningen ).Vad kostar de?
  • Annecarin

Jag har köpt på Lindex, till ett bra pris. Tydligen ska man kunna återanvända dem, har inte provat den ännu till klänningen.

• CamillaMarcus

Jag köpte en silikon-bh på Stockholm brud och fest. 290 kr kostade dem. Jag har redan använt den 3 ggr till klänningar och det fungerar över förväntan. Jag har en A- kupa (inte mycket att skryta med) och det blir ett bra lyft, sitter på plats en hel kväll utan problem. Helt klart ett superbra alternativ!

• SaraPayam
    BrideToBe09 skrev 2009-07-01 14:25:21 följande:
    Ett klart alternativ för mig med. Djup rygg på klänningen, ingen BH går att ha, emn jag känner mig "naken" utan något på brösten. Dessutom har jag inga stora behag så allt som förstorar dem lite är välkommet (känns ju lite lustigt när de inte ens ligger mot tyget i klänningen ).Vad kostar de?
    Jag har för mig att jag gav omkring 300kr när jag köpte min, så de är ju inte speciellt dyra.
  • SaraPayam
    Annecarin skrev 2009-07-01 22:52:20 följande:
    Jag har köpt på Lindex, till ett bra pris. Tydligen ska man kunna återanvända dem, har inte provat den ännu till klänningen.
    Det kan men helt klart, jag har säkert använt min 10-15ggr, å den sitter fortfarande lika bra ;-D
  • BrideToBe09

Men! Låter ju kanon!! Får ju rusa iväg och leta rätt på de där löstuttarna genast!! Bra pris också, helt överkomligt.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2