Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Ett klart alternativ för mig med. Djup rygg på klänningen, ingen BH går att ha, emn jag känner mig "naken" utan något på brösten. Dessutom har jag inga stora behag så allt som förstorar dem lite är välkommet (känns ju lite lustigt när de inte ens ligger mot tyget i klänningen ).
Vad kostar de?
Jag har beställt den privat i Uppsala. Bor du här omkring?
Lindex ska ha, men de var slut när jag var där. Kanske att de finns på hemsidan. Annars finns det en hemsida om man söker på freebra och där finns återförsäljare till en sådan.
Jag har köpt på Lindex, till ett bra pris. Tydligen ska man kunna återanvända dem, har inte provat den ännu till klänningen.
Jag köpte en silikon-bh på Stockholm brud och fest. 290 kr kostade dem. Jag har redan använt den 3 ggr till klänningar och det fungerar över förväntan. Jag har en A- kupa (inte mycket att skryta med) och det blir ett bra lyft, sitter på plats en hel kväll utan problem. Helt klart ett superbra alternativ!
Men! Låter ju kanon!! Får ju rusa iväg och leta rätt på de där löstuttarna genast!!
Bra pris också, helt överkomligt.