Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi gifter oss den 29 aug o jag kanner att jag blir bara mer o mer besatt. Tanker pa det nastan hela tiden. Har varit o kopt skorna idag. Sa nu ar det bara smycken kvar. Nervost !!
SaraPayam:
tack för att du delade med dig. Missade att du redan hade lagt ut det. Har ni skrivit texten själv? Känns ju som det börjar bli hög tid att fila på det.
Hur mycket ger ni för blommor?
I fredags kidnappades jag för att vara med om min möhippa! Jättegulliga vänner som inte hittare på något hemskt alls. Först fika, sedan go cart, utstyrsel a la "Grynet" (orange dansklänning med boa, tiara + mina kära gamla Doc Martenskängor (sedan högstadiet). Sedan blev det god middag på restaurang och därefter gick vi till ett ställe där det skulle vara allsång men vi var nog lite sena så det blev en öl och lite "tjat" innan vi det bar av hem.
Det enda som var lite synd (med betoning på lite) var att vi var få. Trots idogt pusslande med dagar så hade många förhinder bortresta, redan inbokade grejer, jobb etcetera. sedan skulle jag eg blivit hämtad på mc av vilt främmande karl men hans mamma som varit allvarligt sjuk länge blev ännu sämre. Mest synd för honom. Men jag är som sagt supernöjd!
M2B har också varit på svensexa i helgen. Han fick flyga flygplan innan det var femkamp med grill, middag och utkväll. Han var också glad och nöjd!!
Har precis monterat små tags till vårt "wishing tree" och i morgon ska vi träffa de som äger herrgården vi ska ha festen på för att prata dukning, mat med mera. Har fått förslag på rätter för att komponera den meny vi vill ha. I min smak låter det här super:
Löjromstallrik (alt kräfttallrik såvida de skurit upp dem så att det inte blir så slabbigt)
Vildandsbröst med madeirasås, klyftpotatis, rönnbärsgele, haricots verts och morötter
Creme Caramell
Med stor förväntan skrev 2009-06-28 18:22:11 följande:
Med stor förväntan skrev 2009-06-28 18:22:11 följande:
Kul att ni har fått möhippa! För mig blir det nog ingen eftersom vi bara bjuder de närmaste och hälften reser långt. Det blir väl morsan och syrran som kanske skulle kunna hitta på något då.
Jag måste få fråga, hur skrev ni i era infoblad? De skickade ni strax efter inbjudan då eller? Jag hade tänkt mig vägbeskrivning, meny. Ska önskelistan stå där i då eller? Vi önskar oss pengar till en bröllopsresa, hur formulerar man det?