• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Med stor förväntan
    augustibrud2009 skrev 2009-06-25 15:51:30 följande:
    Jag har gjort barnhäften med målarsidor och pyssel, jag tog bilder och pyssel från disney.se jätte fint blev det =)
    Vilket bra tips!
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-06-25 15:51:30 följande:
    Jag har gjort barnhäften med målarsidor och pyssel, jag tog bilder och pyssel från disney.se jätte fint blev det =)
    Verkligen en bra tips Hur många sidor består häftet av? Vilken ålder riktar det sig till?
  • För  kärlekens  skull

hur många sidor kan man ha i festprogrammet....

ska det vara på längen eller på bredden.... vilket blir bäst....

• Med stor förväntan

För kärlekens skull skrev 2009-06-25 17:52:10 följande:

hur många sidor kan man ha i festprogrammet.... ska det vara på längen eller på bredden.... vilket blir bäst....
    När det gäller sidantalet, så tänk bara på att det ska vara delbart med fyra.

Längden eller bredden spelar nog heller ingen roll. Vi tänker mest på att det inte ska vara för stort, för att inte ta för mycket plats på borden.
  • För  kärlekens  skull

PANIK.........PANIK....

Nu är det dryga månaden kvar.... och jag MÅSTE gå ner i vikt.....
    Vet inte hur eller vad jag ska göra.....

Tips o idéer någon.....
    jag blir galen....
    jag har provat att gå ner men det slutar bara med att jag går upp....

jag skulle behöva att gå ner minst 9 kg till den augusti.....

• Lakritsbåten

me too, men jag skiter i det... har jag inte hunnit/orkat hitintills så får det väl vara ok. Däremot att träna så man blir fastare och mer muskulös det är nåt man har nytta av över tid...
    För kärlekens skull skrev 2009-06-25 18:55:30 följande:

PANIK.........PANIK.... Nu är det dryga månaden kvar.... och jag MÅSTE gå ner i vikt.....Vet inte hur eller vad jag ska göra..... Tips o idéer någon..... jag blir galen.... jag har provat att gå ner men det slutar bara med att jag går upp.... jag skulle behöva att gå ner minst 9 kg till den augusti.....
  • Åsa Erika

Kolla med Climberwoman, hon har verkligen RASAT ner i vikt på kort tid.

PANIK.........PANIK.... Nu är det dryga månaden kvar.... och jag MÅSTE gå ner i vikt.....Vet inte hur eller vad jag ska göra..... Tips o idéer någon..... jag blir galen.... jag har provat att gå ner men det slutar bara med att jag går upp.... jag skulle behöva att gå ner minst 9 kg till den augusti.....
  • MilosMamma

Ah, det har väl med åldern o göra, haha =) Fyller ju faktiskt 24 i år...

SaraPayam skrev 2009-06-25 15:31:46 följande:
    jag tycker att du ska kolla upp det, för att gå å ha ont så länge är ju inte heller bra. du har inte blivit biten av nån fästing eller nåt? Inga andra symtom?
  • MilosMamma

jag kör cambridge och går ner ca 6 kilo på 10 dagar ren kur =) men det kostar 500:- / vecka, men det är värt det vill ja lova.

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-25 20:46:27 följande:
    Ah, det har väl med åldern o göra, haha =) Fyller ju faktiskt 24 i år...
    Hahaha tror inte att det är åldersrelaterat Jag är ju med 24
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2