Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
För kärlekens skull skrev 2009-06-25 12:46:40 följande:
Det blir två tärnor med lika klänningar och samma färg, burgundy (mörkrött) sen ska våra två små tjejer 6 och 3 år vara brudnäbbar och ha rosa klänningar som passar jättefint ihop med den mörkröda. Hoppas hoppas verkligen att det blir så bra som jag har tänkt mig
Vi kommer ha välkomsttext, meny, gästpresentationer, sånger, något citat, presentation av toastmasterparet, info. om stället vi ska vara på. Sen vet jag inte riktigt, kan bli någe mer. Tänkte oxå göra ett barnhäfte med lite att färglägga osv. så dom har något att roa sig med, men det är bara till våra barn. Vi har förutom dem barnfritt!
För kärlekens skull skrev 2009-06-25 12:46:40 följande:
hej brudar, nån som e typ sjuksköterska eller nått här?
BRA
jag har nått fel på mitt knä
det var svullet under midsommarhelgen , så när jag böjde på det så stramade det, som om det inte gick o böja pga svullnaden, det kändes typ vätskefyllt
nu har svullnaden lagt sej men jag kan inte sitta på huk på det benet, och när jag böjer det så blir det som en utbuktnad lite på utsidan fast uppe på, svårt att förklara, men så är det inte på det andra.
Ska jag avvackta eller ringa vc imorrn?
Jag har skapligt ont, men det har vart lite bättre förutom idag. då har jag haltat mest hela dagen o att cykla i morse var inget vidare skönt.
Milosmamma: Jag är inte sjuksköterska men ändå...
Det låter som du har fått en inflamation i knäet. Jag hade det nyligen i min fot (foten var vätskesvullen och öm) och har inte kunnat motionera sedan dess. Jag var svullen i tre veckor och fick hela tiden rådet att avvakta och äta Ipren 3ggr om dagen eftersom det är inflamationshämmande.
Dom trodde jag hade överansträngt mig i mina dagliga promenader och därav inflammationen.
Du kan ju alltid ringa 1177 (sjukvårdsrådgivningen) och höra dig för om du känner dig osäker.
Krya på dig!