• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam

Milosmamma: hahaha nu fick du två svar

• Mitt hjärta 2008

Jag äter viktväktar-aktigt, inte helt till 100% strickt men försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Men jag har fastnat på samma vikt i flera veckor nu och går varken upp eller ner. Men nu orkar jag inte stressa mer över detta

Hur går det för dig?

SaraPayam skrev 2009-06-24 22:15:50 följande:
    Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-24 21:18:25 följande:
    Okay, men det finns ingen anledning å stressa över vikten, då står man bara stilla istället. Jag kan varmt rekomendera viktväktarna, de är verkligen superbra, där handlar det liksom inte om å banta, utan att äta rätt Hoppas att det löser sig med klänningen
  • MilosMamma

jag har gått på ipren i ca 1,5 vecka nu.
    jag har även problem med min högra handled, skitont, på morgonen kan ja inte röra den, men frammåt em går det bra men jag kan inte lyfta något tungt me den.
    VC trodde inflamation.
    JAg har nu ätit ipren i 4 veckor och haft on i 2,5 månad. Gah

• Mitt hjärta 2008

Tack

Jag känner mig jättenöjd med mitt val av klänning. Varje gång jag ser den så pirrar det inom mig, så då måste det vara rätt

Jag lovar att njuta mer och stressa mindre.. stress är verkligen inte bra för hälsan.

Boomtown skrev 2009-06-24 22:19:55 följande:
    Mitt hjärta 2008Din klänning är sååå fin! Bry dig inte om det där kilot om du inte känner att du verkligen vill. Njut istället.
  • Mitt hjärta 2008

Men vi var iaf, överrens om samma diagnos

SaraPayam skrev 2009-06-25 15:16:36 följande:
    Milosmamma: hahaha nu fick du två svar
  • Mitt hjärta 2008

Men ring VC och be om en tid, kanske behöver du något starkare, typ voltaren/diklofenak?

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-25 15:20:26 följande:

Tack Jag känner mig jättenöjd med mitt val av klänning. Varje gång jag ser den så pirrar det inom mig, så då måste det vara rätt Jag lovar att njuta mer och stressa mindre.. stress är verkligen inte bra för hälsan.
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-25 15:18:08 följande:

Jag äter viktväktar-aktigt, inte helt till 100% strickt men försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Men jag har fastnat på samma vikt i flera veckor nu och går varken upp eller ner. Men nu orkar jag inte stressa mer över detta Hur går det för dig?
    Jo men det går bra, har gått ner 3,4kg nu på 5 veckor, så jag är nöjd Jag har ju gått ner 17 innan det, så nu har jag nått mitt 20-kg mål + lite till
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-25 15:19:47 följande:
    jag har gått på ipren i ca 1,5 vecka nu.jag har även problem med min högra handled, skitont, på morgonen kan ja inte röra den, men frammåt em går det bra men jag kan inte lyfta något tungt me den.VC trodde inflamation.JAg har nu ätit ipren i 4 veckor och haft on i 2,5 månad. Gah
    jag tycker att du ska kolla upp det, för att gå å ha ont så länge är ju inte heller bra. du har inte blivit biten av nån fästing eller nåt? Inga andra symtom?
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-25 15:21:43 följande:

Men vi var iaf, överrens om samma diagnos
    hahaha ja
  • augustibrud2009
    brud2009 skrev 2009-06-25 14:25:54 följande:
    Vi kommer ha välkomsttext, meny, gästpresentationer, sånger, något citat, presentation av toastmasterparet, info. om stället vi ska vara på. Sen vet jag inte riktigt, kan bli någe mer. Tänkte oxå göra ett barnhäfte med lite att färglägga osv. så dom har något att roa sig med, men det är bara till våra barn. Vi har förutom dem barnfritt!För kärlekens skull skrev 2009-06-25 12:46:40 följande:
    Jag har gjort barnhäften med målarsidor och pyssel, jag tog bilder och pyssel från disney.se jätte fint blev det =)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2