Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vad kul att det är flera av er som har blivit hippade
Lakrisbåten: Vad synd att ni inte va så många...men det är ju semestertider, å då får man ju räkna med att alla inte kan komma...tyvärr..
Andbeyond: Men det låter jättemysigt Jag skulle vara överlycklig om de gjorde nåt sånt för mig...tror faktiskt inte att jag kommer få nån hippa...men vi får väl se
Vi skrev inte några infoblad utan la upp infon på vår mycket enkla hemsida.
Önskelistan fick våra föräldrar hantera. De är värdar (betalar kalaset) och får därmed vara OSA-kontakt. Menyn har vi inte skrivit ut - det ska vara en överraskning tycker jag! Ang önskelistans innehåll så finns det en rad trådar på BT med käcka rim... kolla in dem. (sök)
Jag vet inte om jag kommer att bli hippad eller inte, min tärna känner inte många av mina vänner. Men vi får se om hon löser det =)
Idag har det hänt lite på planeringsfronten igen. Min ring är så bedårande kan inte låta bli att titta på den och imorgon ska jag ha den på fingret under secret box- fotograferingen. Fick även se försäkringen på min vigselring som m2b har designat och jag höll på att smälla av när jag såg försäkringsvärdet på den, jisses amalia trodde inte att han skulle ge mig en ring för dryga 30.000kr. Har gjort nagelförlängning till ett bra pris och blev bjuden på nageldekorationen för hon ville att jag skulle fundera på hur jag ville ha naglarna till den stora dagen. Festprogrammen och vigselprogrammen är färdiga nu, ska bara skrivas ut vilket jag gör på jobbet där vi har en färglaser.
Här har det oxå hänt lite på planeringsfronten. Hindersprövningen är inskickad, bordsplaceringen är 99% klar, dukar är inköpta o konfetti är beställd..
Ikväll är jag hemma helt själv... Första gången på över 2år. *skrämmande*
Så ikväll ska jag fila lite på gästpresentationen, kolla efter lämpliga psalmer o så ska jag räkna ihop vad kalaset kostat hittills. O sen ska jag bara njuta av ensamheten!!
Glömde ju skriva att jag tror att jag ska hippas på lördag. Mina närmsta vänner beter sig lite mysko nu o bara måste komma o hälsa på, på lördag vid lunch. O de ska ha med sig lunch hit till oss allihopa... De har med all sannolikhet knåpat ihop en kombinerad möhippa & Svensexa... Gubben min "vet" att han INTE kommer få någon svensexa säger han... Tror han ja!!!
Jag misstänker att jag ska hippas på lördag eller söndag då detta är enda helgen som jag är ledig innan bröllopet.
Vad roligt!
Insåg idag efter ett skumt mess att jag börjar bli lite "skönt" nervös. Litar fullt på mina goa vänner, men ändå... O det är denna helg eller sista helgen i juli jag kan hippas. Vi har en gravt handikappad dotter som vi har avlastning för, o det är bara dessa 2 helger vi har det innan bröllopet.
O jag VET att de inte har pratat med min m2b om något, för det "surar" han över varje dag...