• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam

Nu har jag vart å köpt underkläder, känns så skönt att även ha det gjort

• brud2009

Nu har jag äntligen bokat tårta, det blir hallon och choklad mums Hon är verkligen jätteduktig så jag tror att det kommer bli kanon I morgon är det dax att träffa prästen samt göra en ny provuppsättning, den här gången med lite extra hår

• SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 16:26:32 följande:
    Nu har jag äntligen bokat tårta, det blir hallon och choklad mums Hon är verkligen jätteduktig så jag tror att det kommer bli kanon I morgon är det dax att träffa prästen samt göra en ny provuppsättning, den här gången med lite extra hår
    Det låter supersmaskigt
    Vad spännande med provuppsättning. Har du bestämt dig för vilken frisyr du ska ha?
  • brud2009

Ja frisyren är "spikad", provade för några veckor sen men tyckte det blev för kort i bak (ska ha halvuppsatt) när vi lockade så nu ska vi prova igen med lite löshår som fyller ut och förlänger. Ska bli spännande och se hur det blir

SaraPayam skrev 2009-06-30 16:41:02 följande:
    Det låter supersmaskigt Vad spännande med provuppsättning. Har du bestämt dig för vilken frisyr du ska ha?
  • brud2009

Är det någon som ska ha små påsar med godis i vid tallriken? Vad stoppar ni i dem???
    Vi ska ha de som bordsplaceringskort men vet inte vilket godis vi ska stoppa i, helst skulle jag vilja ha något som går i färgtemat, vitt, mörkrött, rosa el. silver

• SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 18:07:23 följande:
    Ja frisyren är "spikad", provade för några veckor sen men tyckte det blev för kort i bak (ska ha halvuppsatt) när vi lockade så nu ska vi prova igen med lite löshår som fyller ut och förlänger. Ska bli spännande och se hur det blir
    Det låter snyggt
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 18:11:06 följande:
    Är det någon som ska ha små påsar med godis i vid tallriken? Vad stoppar ni i dem???Vi ska ha de som bordsplaceringskort men vet inte vilket godis vi ska stoppa i, helst skulle jag vilja ha något som går i färgtemat, vitt, mörkrött, rosa el. silver
    Vi kommer inte att ha det. Men om vi skulle ha haft det så skulle vi lagt i polkagrisar, eftersom de görs här i närheten Å sen är de ju ganska friska i smaken
  • brud2009

Haha, smart

SaraPayam skrev 2009-06-30 20:21:59 följande:
    Vi kommer inte att ha det. Men om vi skulle ha haft det så skulle vi lagt i polkagrisar, eftersom de görs här i närheten Å sen är de ju ganska friska i smaken
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 20:27:47 följande:
    Haha, smart
    Det hade ju vart rätt kul å ha det...men tror inte att det blir så.
    Men något med mintsmak är ju rätt smart å lägga i, för efter maten är kanske inte andedräkten den bästa
  • bröllpsplaner

någon som har tips om vad att göra på festen efter bröllopet, sitter fast. Vi ska ha ett litet bröllop med 30 närvarande och ha middag med fest efteråt hemma i trädgården

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2