• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • lojeli

1 augusti - lite mer än en mpnad kvar bara! Känns läget under kontroll?

Kanske beror det på någon slags rampfeber eller antiklimax för att dagen närmar sig, men jag börjar känna mig ordentligt nervös. Mest nervös är jag för att festen inte ska bli lyckad...Att vi ska bli lyckligt gifta är jag helt lugn med!

Att det är tre dagar kvar men bara ett fåtal som osat gör mig också liye nojjig, men det var dessvärre ganska många här som delade den erfaremheten har jag förstått. Trist, eller hur??!!

• annmka

Vi gifter oss den 29 augusti!!! Känns ändå ganska långt bort.. just nu kan man ju inte göra så mycket.. mer än motionera och va nervös;)

• MilosMamma

vi med =) Men ja e skiiitnervös, knåpar med festhäftet och måste börja med vigselprogrammet, hindersprövningen är äntligen ifylld o skickas på Mån.
    Efternamn måste bestämmas, måste hitta skor och byxor till sonen, lite mer linne, underkläder till mej osv osv usch. press press.

annmka skrev 2009-06-27 21:29:44 följande:
    Vi gifter oss den 29 augusti!!! Känns ändå ganska långt bort.. just nu kan man ju inte göra så mycket.. mer än motionera och va nervös;)
  • SaraPayam
    Boomtown skrev 2009-06-27 13:07:00 följande:
    Är det inte jättenervöst? Har ni mycket kvar?
    Hahaha nä det är faktiskt inte så nervöst än..men det kommer nog Vi har ju läget under kontroll, vilket underlättar otroligt mycket
  • Boomtown

Har ni lagt upp hur ni vill ha vigseln? Jag håller på för fullt att välja låtar. Skitsvårt, speciellt som jag och gubben inte har samma smak. Någon mer som ska gifta sig borgligt?

• andbeyond

Nu är bilderna upplagda igen!

Igår hade jag en härlig möhippepicknick med många av mina vänner, blev superförvånad

• lojeli

Min m2b arbetar som projektledare. Men detta projekt öär det uppenbarligen jag som leder (på gott och ont). Jag har i a f kallat till "projektmöte" i morgon. Nu ska här göras en dagordning för mötet! Först då kanske han hajar att det här inte bara är en liten fest som ska fixas utan ett stort arrangemang med många deletapper som måste redas ut längs vägen.

Ha det gott i värmen. tjejer!

• Boomtown
    andbeyond skrev 2009-06-28 11:24:07 följande:
    Nu är bilderna upplagda igen!Igår hade jag en härlig möhippepicknick med många av mina vänner, blev superförvånad
    Dukningen är jättefin. Inte för plåttrigt. Jag gillar verkligen servettringarna som är en väldigt fin detalj! Har du gjort dom själv? Fint med vitt och lila.
  • andbeyond
    Boomtown skrev 2009-06-28 16:57:05 följande:
    Dukningen är jättefin. Inte för plåttrigt. Jag gillar verkligen servettringarna som är en väldigt fin detalj! Har du gjort dom själv? Fint med vitt och lila.
    Kul att du tycker det Eftersom vi kommer vara rätt många tänkte jag att det blir bra om det inte är för mkt smådetaljer att fixa vid dukningen dagen innan bröllopet utan hålla det rätt enkelt.

Jo, gjort servettringarna själv. Vi hjälptes åt att hitta låtcitat och låttitlar som betyder något speciellt för oss eller bara är romantiska. Har ett likdant pärlemorhjärta på inbjudningarna så det kändes bra att låta det återkomma på själva bröllopet.
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-06-28 11:24:07 följande:
    Nu är bilderna upplagda igen!Igår hade jag en härlig möhippepicknick med många av mina vänner, blev superförvånad
    Jättefin dukning Vad kul med möhippepicknick, hittade de på något skoj?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2