• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

Ang siliconkupor så är dom Inget vidare vid större byst, jag hade C kupa på min bal och dom satt inte alls bra, tyvärr, det vart som om jag hade en förliten BH så jag fick "dubbla bröst" om ni förstår.
    Men alla har ju olika behag så det sitter ju olika =)

• Lischen
    MilosMamma skrev 2009-07-02 09:14:01 följande:
    Ang siliconkupor så är dom Inget vidare vid större byst, jag hade C kupa på min bal och dom satt inte alls bra, tyvärr, det vart som om jag hade en förliten BH så jag fick "dubbla bröst" om ni förstår.Men alla har ju olika behag så det sitter ju olika =)
    Bra att få höra fler "utvärderingar"! Jag har också C-kupa, och gravitation o ett halvt års amning har gjort sitt till det hela så det är nog inte så lätt att få dem att lyfta.

Jag håller på o planerar in en tur till stadens "proffs-bh-butik", så ska vi se vad jag kan få för hjälp. Måste hinna med det innan klänningen ska in på ändring nästa vecka... skynda, skynda...
  • Lischen

...det är en dryg månad kvar nu och det är kaos i min skalle. Vad är kvar att göra? Vad har jag missat? Hur ska vi göra allt? När?

(SaraPayam; Jag tjyv-kikar på din lista på presentationen med jämna mellanrum för du verkar ha koll... Tack för det!! )

• Mitt hjärta 2008

Tjenixen brudar

Allt bra med er i sommarvärmen?

Tänkte kolla lite med er om ni kommer att smycka lokalen på något vis förutom det ni kommer att ha på borden?

Jag skulle vilja göra något men har idétorka!

På tal om behag...
    Jag har köpt såndär brösttejp, inte silikon påklistrar bh:n..
    Var inne i en underklädesbutik och hon sa att tejpen skulle fungera ypperligt trots mina D-kupor. Har inte provat ännu men får väl göra det snart och dela med mig om vad jag tyckte.. Fungerar inte det så får jag försöka klämma in en axelbandlös bh under klänningen, jag bara måste ha något som stöttar!

• Lischen

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-02 12:09:45 följande:

Tänkte kolla lite med er om ni kommer att smycka lokalen på något vis förutom det ni kommer att ha på borden?Jag skulle vilja göra något men har idétorka!
    Jag tänkte gå ut i skogen och plocka lite grejer.
    Jag såg flera fina bilder på en websida där de smyckat med grenar (avlövade) som de klätt med lite dekorationer. Tänkte göra ett försök innan och se hur det blir...
    På samma sida hade de rislampor (de stora runda som man köper billigt på IKEA, typ...) som hängde i grupp. Tillsammans med lite blommor såg det fint ut.
    Jag ska även hänga julgransbelysning i taket (vi har ett partytält) Det finns bild på ngt liknande, men vi har inte lika många ljus som de.
    www.projectwedding.com/photo/browse
  • Lischen

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-02 12:09:45 följande:

Var inne i en underklädesbutik och hon sa att tejpen skulle fungera ypperligt trots mina D-kupor. Har inte provat ännu men får väl göra det snart och dela med mig om vad jag tyckte.. Fungerar inte det så får jag försöka klämma in en axelbandlös bh under klänningen, jag bara måste ha något som stöttar!
    Ja, skriv jättegärna vad du tyckte om det!! Det vill jag veta!
  • SaraPayam
    BrideToBe09 skrev 2009-07-02 08:35:44 följande:
    Men! Låter ju kanon!! Får ju rusa iväg och leta rätt på de där löstuttarna genast!! Bra pris också, helt överkomligt.
    HAhahaha löstuttar, tack du har gett mig dagens första skrattanfall
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-02 09:25:46 följande:
    ...det är en dryg månad kvar nu och det är kaos i min skalle. Vad är kvar att göra? Vad har jag missat? Hur ska vi göra allt? När?(SaraPayam; Jag tjyv-kikar på din lista på presentationen med jämna mellanrum för du verkar ha koll... Tack för det!! )
    Ja men det känns som om jag har koll Det har verkligen vart toppenbra å skriva upp allt som man har gjort, för då har man ju koll.
  • MilosMamma

Jag kommer vara utan nått alls imin klänning. Jag har ju korsettsnörning och det blir bäst utan nått under.

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:14:50 följande:
    Jag kommer vara utan nått alls imin klänning. Jag har ju korsettsnörning och det blir bäst utan nått under.
    Jo men det har jag med, men jag känner att det ska ju ändå inte vara klänningen som ska hålla in allt hull Å sen vill man ju se lite snygg ut under med
    Men det är klart, har man inget hull å perfekt bröst så kan man väl helt klart använda klänningen som den är
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2