Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Ang siliconkupor så är dom Inget vidare vid större byst, jag hade C kupa på min bal och dom satt inte alls bra, tyvärr, det vart som om jag hade en förliten BH så jag fick "dubbla bröst" om ni förstår.
Men alla har ju olika behag så det sitter ju olika =)
...det är en dryg månad kvar nu och det är kaos i min skalle. Vad är kvar att göra? Vad har jag missat? Hur ska vi göra allt? När?
(SaraPayam; Jag tjyv-kikar på din lista på presentationen med jämna mellanrum för du verkar ha koll... Tack för det!! )
Tjenixen brudar
Allt bra med er i sommarvärmen?
Tänkte kolla lite med er om ni kommer att smycka lokalen på något vis förutom det ni kommer att ha på borden?
Jag skulle vilja göra något men har idétorka!
På tal om behag...
Jag har köpt såndär brösttejp, inte silikon påklistrar bh:n..
Var inne i en underklädesbutik och hon sa att tejpen skulle fungera ypperligt trots mina D-kupor. Har inte provat ännu men får väl göra det snart och dela med mig om vad jag tyckte.. Fungerar inte det så får jag försöka klämma in en axelbandlös bh under klänningen, jag bara måste ha något som stöttar!
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-02 12:09:45 följande:
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-07-02 12:09:45 följande:
Jag kommer vara utan nått alls imin klänning. Jag har ju korsettsnörning och det blir bäst utan nått under.