Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Absolut!! Det blir ju snyggt tillsammans med dina färger i buketten samtidigt som era klänningar också lyfts fram. Blir säkert fint
Lövnäs: Jag blev också hippad i lördags!!! Utan tvekan en av de bästa och roligaste dagarna i mitt liv! Underbara vänner!!! Många inblandade för att allt skulle klaffa, t o m min mamma.
mamma hade bjudit över oss på lite brunch för att planera inför denna veckan (dotterns dagis är stängt så hon skulle vara hos mormor och morfar istället). Sambon körde, så när vi passerade ICA så hoppade jag in för att handla med lite jordgubbar (allt planerat förstås, bara jag som inte fattade något....). Väl inne på ICa, precis när jag betalat varorna, så kommer en i personalen och knackar mig på axeln och ber mig att följa med till kontoret. Blev livrädd att hon trodde jag snott något och skitnervös...... Skakig gick jag bakom henne mot deras kontor. Precis innan vi ska öppna dörren, slås den upp och alla mina kompisar hoppar ut och blåser i partytutor och tjoar. Började gråta och tokskratta samtidigt. Blev så chockad, rörd, glad och ja allting på en gång.
Sen blev det ombyte (guldtajts!!!!!! och en hemtillverkad t-shirt med allas namn + en krona med slöja då såklart). Åkte iväg med bil och hade sedan picknick med skumpa, jordgubbar, mackor och kaffe, innan nästa utmaning.....arosfortet. Är ungefär som fångarna på fortet, man är lag och ska utföra uppgifter i celler på tid. Jättekul!!
Sen blev det bubbelbad i Relaxen på syrrans jobb. Fick en välbehövlig massage och sen hjälpte tjejerna mig att bli snygg(?????) inför kvällen.
Med krusat hår, paljettlinne och guldtajts, iförd högklackat, fixade vi skjuts med ett gäng grabbar i en öppen amerikanare, ner till PowerMeet som gick av stapeln här hemma i helgen. Väl där väntade ett antal uppgifter som skulle dokumenteras med engångskamera. Först framåt 2 på natten kände vi (småbarnsmammor nästan allihopa) att orken nog tröt och vi behövde få sova. 15 timmar party!!! Inte illa för en näranog pensionär!
Härligt! Jag blev hippad för några helger sen och det är verkligen så underbart vad ens vänner planerar och ordnar för sin skull!
Va roligt att ni har haft det så roligt =)!
det är just det där SWISH jag inte gillar alls då det är MASSOR kvar att görA =d
Hej!
I morgon är det en månad kvar till vårat bröllop (7:e augusti)! Och det börjar kännas så verkligt! Vad borde man ha klart vid den här tiden egentligen?
F'låt!! Jag kan vara lite väl klämkäck ibland!!
Jiel o Deps skrev 2009-07-06 20:31:43 följande: