Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra där, vi har en bit att gå ( johannes k:a i Sthlm till gamla stan) men tycker det känns sådär att hyra något, vi känenr liksom ingen som har något bilintresse. Är det galet att ta taxi? Det kanske bara är fult... förstör bröllops-estetiken :)
Nej, herregud, ta en taxi!
J D skrev 2009-07-07 11:34:39 följande:
Nej, det låter verkligen hysteriskt i mina öron! Taxi duger gott! Jag hade inte velat ha ngn speciell bil ens om vi hade behövt en (dock hade vi i sådana fall haft kontakter så det hade väl blivit så ändå men skulle aldrig betala för det!).
J D skrev 2009-07-07 11:48:17 följande:
Folk borde ta och chilla ned med sina åsikter om andras bröllop... Saker som andra har upprörts ang. våra val, några exempel:
- Vi ville ej ha möhippa/svensexa
- Jag bryr mig inte om fästmannen ser min klänning innnan bröllopsdagen
- Vi vill ej ha lekar och spex på festen
- Jag ska ej gå till frisör el. fixa smink hos sminkös
- Vi bryr oss inte om vi får lov att åka tåg hem på morgonen efter bröllopet för att ingen kan skjutsa- vi ej får tag i taxi
- Jag bryr mig inte om ngt gammalt, ngt nytt...
... Och då har vi ändå ett dyrt och uppstyrt bröllop vilket tydligen förpliktigar, suck.
Er entré kommer bli utmärkt- ni har ju gift er- vem bryr sig om bilen?!
Haha, vi kommer att åka från vigselplatsen till festlokalen i en rostig gammal audi 100 avant (kombi) som dessutom har hål i avgasröret (fast kanske inte då..) Men vi bryr oss inte, vi kommer vara så lyckliga att vi inte tänker på det ändå.
Jag läste i någon månad-till-månad planering att när det är en månad kvar till bröllopet så ska man förbereda byte av id-handlingar. Vad menas med det?
Jiel o Deps skrev 2009-07-07 13:37:02 följande:
J D skrev 2009-07-07 13:24:35 följande: