• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam

J D skrev 2009-07-10 09:56:58 följande:

Tyvärr, vi har köpt våra askar. Är så less på allt pyssel . Köpte från ebay men det kanske är lite sent för er nu. Annars kostade 100 askar typ 500 SEK.
    Jo så hade men ju med kunnat göra, men jag gillar ju pyssel Så jag har inget emot å göra dem själv, men hur stora är de som du köpte?
  • Mrs4ever

Jag hittade en mall här för länge sedan,
    kommer tyvärr inte ihåg vart dock.

Men det var en bra mall. Men jag är så tråkigt noggrann,
    jag tror det var därför vi lämnade idén (eller jag)
    min 2b tyckte dom va kanon.

• J D
    SaraPayam skrev 2009-07-10 10:01:28 följande:
    J D skrev 2009-07-10 09:56:58 följande:Jo så hade men ju med kunnat göra, men jag gillar ju pyssel Så jag har inget emot å göra dem själv, men hur stora är de som du köpte?
    Mm, jo, vi gillar också att pyssla men det har det blivit lite väl mkt pyssel på kort tid (överambitiösa save the dates och inbjudningskort tog kol på oss ).

Boxarna som vi köpte är 3x3x3 inches. Tror att det är lite större än normalt eftersom det är en lite annorlunda modell (de är genomskinliga).

• SaraPayam
    Mrs4ever skrev 2009-07-10 10:16:37 följande:
    Jag hittade en mall här för länge sedan,kommer tyvärr inte ihåg vart dock.Men det var en bra mall. Men jag är så tråkigt noggrann,jag tror det var därför vi lämnade idén (eller jag)min 2b tyckte dom va kanon.
    Jag har hittat en, men det står liksom inga mått på den, men man kan ju kanske testa sig fram, eller vad tror ni?
  • SaraPayam

J D skrev 2009-07-10 10:20:56 följande:

Mm, jo, vi gillar också att pyssla men det har det blivit lite väl mkt pyssel på kort tid (överambitiösa save the dates och inbjudningskort tog kol på oss ).

Boxarna som vi köpte är 3x3x3 inches. Tror att det är lite större än normalt eftersom det är en lite annorlunda modell (de är genomskinliga).

Hahaha ja du det blir ju lätt så
    Men vad bra, 3x3x3, men om man kör 2x2x2 istället, eller blir det för litet...
  • lönnsjö

Ni som gjort festprogrammen själva: Var har ni gjort dem? Word eller något annat? Vikta A4 på längden eller A5 eller....ja hur har ni gjort?

• Poca
    lönnsjö skrev 2009-07-10 14:39:30 följande:
    Ni som gjort festprogrammen själva: Var har ni gjort dem? Word eller något annat? Vikta A4 på längden eller A5 eller....ja hur har ni gjort?
    Det skulle jag också vilja veta! Känner mig lite lost där:)och hur mycket ska det stå i?
  • lönnsjö

J D skrev 2009-07-10 14:53:37 följande:
    Jag gör rubbet i Publisher!

Ja jag har också börjat där men tycker inte att jag får till det. Fast övning ger färdighet

• J D
    SaraPayam skrev 2009-07-10 10:25:53 följande:
    J D skrev 2009-07-10 10:20:56 följande:Hahaha ja du det blir ju lätt så Men vad bra, 3x3x3, men om man kör 2x2x2 istället, eller blir det för litet...
    Hm, ingen aning, har tyvärr inte våra boxar här på kontoret men det borde nog bli bra.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2