Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Hej! Får man hänga på tråden? Vi gifter oss den 29/8. Börjar kännas ganska stressigt. Vi hade bestämt 3/10 men vi blev dubbelbokade. Så det blev mycket tidigare än beräknat
Hej! Får man hänga på tråden? Vi gifter oss den 29/8. Börjar kännas ganska stressigt. Vi hade bestämt 3/10 men vi blev dubbelbokade. Så det blev mycket tidigare än beräknat
Imorgon ska jag nog hämta min vigselring. Spännande. De ringde från Albrekts idag. Kan ske jag kan fixa en bild på den
Vi har inte heller fått iväg någon inbjudan. Har inte ens fått hem korten. Jag trodde vi låg sist här. Min gubbe är inte heller så intresserad av planeringen.
lojeli: Vi tycks vara lika vimsiga. Jag bara väntar på mitt stora misstag: Skriva fel datum i ringen, boka VF fel dag m.m. Snart händer det. Tråkigt att behöva göra om det. Man blir ju inte mindre stressad och irriterad.
MilosMamma: Vilken tråkig situation du har hamnat i. Man blir ju ledsen. Men tänk på att det finns jättemycket fina student/examensklänningar nu som inte kostar lika mycket. Så ska vi göra till min tärna för vi har inte råd att lägga så mycket pengar. Men vår tärna betalar självså ska jag försöka bidra med frissan till henne. Hoppas att det löser sig.
Måste bara få tipsa om vigselbutiken.se
Deras släta vigselringar var tusentals kronor billigare än på albrekts och guldfynds. Kolla på dom utan " märke" inte schalin och så alltså. Det ska jag köpa.
Nu ska jag snart in och hämta min ring. Jippi. Och så fick jag ett provkort på vår inbjudan. Äntligen har jag hittat det jag vill ha. Det var SÅ vackert. Gubben ska få se det sen,men han blir nöjd om jag är nöjd säger han.
Jag är väl typ sist av alla här. Men nu har jag i alla fall skickat iväg en beställning på våra inbjudningskort. Det tar väl 2 veckor. Sen är det hög tid att skicka iväg dom. Sömmerskan håller å att sy upp min klänning och på tisdag ska vi in till stan och provsmaka tårtfyllningar. Nu börjar det bli lite stressigt. Då har vi gubbens kläder, kläder till pojken, blommor och hindersprövningen kvar. + att beställa nya förlovningsringar och att planera festen. Känn ingen press, inte då. Jag har fortfarande inte fått komma och kolla på lokalen för jag får inte tag i henne som har hand om det. Ser inte bra ut.
Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!