• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Får jag följa med??
    Är så JÄVLA less just nu!!
    Mina tjejer bråkar HELA tiden!!! Den stora kan inte ens säga godmorgon (halvtolv på dagen ) utan att vara förbannad!
    De börjar SLÅSS om vem som ska sätta in smörpaketet sen de ätit nåt.. och så SUUUUUUUUUGER allt...
    Jag ORKAR inte just nu! Gick ut 10 minuter och skulle dra av fönstren, de hann slåss om en SKÅL i diskmaskin!!!!!!
    Och de har aldrig tidigare betett sig så, varför nu??
    Har exploderat sen helgen då de var hos ärkeaset.. kan ju undra vad som hände där....
    Gaaaaahhhhhhh, Mulle, jag kan spränga båtfan åt dig och så kan jag mörda fönstergubben åt Sonja så jag får utlopp för min frustration!

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:30:40 följande:
    Vet ni, en positiv sak: Imorgon ska jag få åka på SPA!På Hässelby slott och jag är BJUDEN av en av mina allra bästa vänner! Vi ska sova över där till torsdag! Det har varit så trist nu med minus och depp och jag är fortfarande låg känner jag, så det ska bli riktigt skönt att bara lämna allt här och dra iväg ett dygn.Igår grät jag i omgångar hela dan. Idag känner jag mig mest låg och långsam liksom.
  • passionsblomman

Fjällbruttan, ursäkta att jag skrattar men du är verkligen precis så där skitarg som man kan bli nu!

Jag förstår dig precis! Och det är därför jag skrattar. För vad ska man annars ta sig till.
  • MulleNuh
    Fjällbruttan skrev 2009-06-23 12:08:34 följande:
    Får jag följa med??Är så JÄVLA less just nu!!Mina tjejer bråkar HELA tiden!!! Den stora kan inte ens säga godmorgon (halvtolv på dagen ) utan att vara förbannad!De börjar SLÅSS om vem som ska sätta in smörpaketet sen de ätit nåt.. och så SUUUUUUUUUGER allt...Jag ORKAR inte just nu! Gick ut 10 minuter och skulle dra av fönstren, de hann slåss om en SKÅL i diskmaskin!!!!!!Och de har aldrig tidigare betett sig så, varför nu??Har exploderat sen helgen då de var hos ärkeaset.. kan ju undra vad som hände där....Gaaaaahhhhhhh, Mulle, jag kan spränga båtfan åt dig och så kan jag mörda fönstergubben åt Sonja så jag får utlopp för min frustration!
  • Fjällbruttan

Tack, är faktiskt det man behöver för att få lite perspektiv...
    gick faktiskt in sen jag först bett dem slåss på gräsmattan, då såg de myckeet förvånade och generade ut, och sen skällde jag på dem och gick direkt hit och satte mig och skrev!
    Jag tror jag kan börja andas snart........

passionsblomman skrev 2009-06-23 12:12:17 följande:
    Fjällbruttan, ursäkta att jag skrattar men du är verkligen precis så där skitarg som man kan bli nu!Jag förstår dig precis! Och det är därför jag skrattar. För vad ska man annars ta sig till.
  • Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-06-23 12:08:34 följande:
    Får jag följa med??Är så JÄVLA less just nu!!Mina tjejer bråkar HELA tiden!!! Den stora kan inte ens säga godmorgon (halvtolv på dagen ) utan att vara förbannad!De börjar SLÅSS om vem som ska sätta in smörpaketet sen de ätit nåt.. och så SUUUUUUUUUGER allt...Jag ORKAR inte just nu! Gick ut 10 minuter och skulle dra av fönstren, de hann slåss om en SKÅL i diskmaskin!!!!!!Och de har aldrig tidigare betett sig så, varför nu??Har exploderat sen helgen då de var hos ärkeaset.. kan ju undra vad som hände där....Gaaaaahhhhhhh, Mulle, jag kan spränga båtfan åt dig och så kan jag mörda fönstergubben åt Sonja så jag får utlopp för min frustration!
    Å hej å hå, vad FÖRBANNAD du är !!! Hohoho, skulle inte vilja vara dina tjejer just nu, gulp!
    Men ut med det bara! Du får gärna mörda fönstergubben, inte mig emot !
  • passionsblomman

Skrattar lite mera.

Har du ingen hantverkare eller någon annan du behöver säga ett sanningens ord så du får kanalisera allt det där till något riktigt effektivt?

Synd att du redan bonat golven...
  • Fjällbruttan

Funderar på att ringa kommunen... de har olagligt dragit elkabel OCH satt upp ett elskåp på VÅR vedbod...
    kanske dags att ta itu med det igen...
    Tjejerna vart nog mest skräckslagna för att jag INTE höjde rösten en enda gång.... (lite ovanligt )

• Sonja68

Tänk om jag kunde ha den förmågan att bli så där ARG så jag satte folk på plats. Nähädå, lilla mesiga Sonja sväljer och sväljer, gråter en skvätt och fortsätter att vara diplomatisk...
    Önskar jag kunde be folk som trampar mig på tårna fara å flyga istället! Men förr eller senare brukar jag få till en bitsk kommentar i alla fall.

• Sonja68

Men nuförtiden klarar jag av att säga till folk men sällan att jag skriker. Bara på ungarna ibland. Skitlågt, jag vet...

• Fjällbruttan

Tack för att ni finns tanter, nu ska jag gå ut och ta de sista fönstren, var tvungen att lugna mig så jag inte slog in dem istället

Sen ska jag ta en lååång dusch innan jag hämtar lilla vild på dagis och så ska jag muta prästen med nybakad sockerkaka, ställer in en åt er mer...*vassego´* alla underbara tanter!!

Svar på tråden Tantvarning 4