• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Soldemor

Jodå, Sonja, den spricker ibland, oftast i samband med infektioner. Och det känns, det gör riktigt, riktig ont. Innan någon kunde tala om för mig vad som var fel, hände det varje natt, i ett halvår, typ. Som att föda barn en gång/dag. Kom till sist till en ögonläkare som hjälpte mig. Visst, ibland känner jag varningstecken men är lite slarvig, för salvan är riktigt kletig och sätter spår på glasögonen. Så den här gången får jag skylla mig lite själv. Och går jag länge kan det påverka synen.

• MulleNuh

Ja!!! Jag har liksom inte 6000:- över så här 1 vecka efter bröllopet.. Ghaaa. Muppar!!

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:04:05 följande:
    Fy vad läskigt med ögat Solde!Och FY vilka surkusar på båten då Mulle!
  • passionsblomman

Men de sätter väl tillbaka dem!

MulleNuh skrev 2009-06-23 11:07:31 följande:
    Ja!!! Jag har liksom inte 6000:- över så här 1 vecka efter bröllopet.. Ghaaa. Muppar!!
  • MulleNuh

det lär ju dröja ett tag skulle jag tro...

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:12:21 följande:
    Men de sätter väl tillbaka dem!
  • MulleNuh

Så inåt helvetet!!!!! *morr*

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:19:25 följande:
    *muttrar*Fy vad störigt!
  • passionsblomman

Vet ni, en positiv sak:
    Imorgon ska jag få åka på SPA!
    På Hässelby slott och jag är BJUDEN av en av mina allra bästa vänner!

Vi ska sova över där till torsdag!

Det har varit så trist nu med minus och depp och jag är fortfarande låg känner jag, så det ska bli riktigt skönt att bara lämna allt här och dra iväg ett dygn.
    Igår grät jag i omgångar hela dan. Idag känner jag mig mest låg och långsam liksom.

• Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-23 09:53:11 följande:
    Nu är jag bara ARG på båten!!! Såg i morse att dom dragit dubbelt från mitt konto, så enl dom har jag shoppat för 12.000 å båten!!!!!!!
    Men JÖSSES!!! Vicka typer!!! Hoppas ni löser det... 6000 plockar man ju inte bara fram så där i ett nafs efter ett bröllop och i semestertider. Hjälp! Stå på er och tvinga dem betala tillbaka OMGÅENDE!
  • Sonja68

Vi dras fortfarande med en massa extrakostnader som dök upp efter bröllopet och småtripperna vi gjorde. Detta tillsammans med fönsterbytet gör att ekonomin känns lätt ansträngtd
    Få se om vi kan åka nånstans överhuvudtaget i sommar...
    Dels pga. A:s operation och dels pga. ekonomin. Men farfar sitter och längtar i stugan i Ryssland och flickorna är HELT inställda på att vi ska dit. Suck.

Blomman; Hoppas du får det mysigt på SPA:t. Det kanske får upp humöret litegrann iaf. Skönt och avkopplande borde det vara vilket fall som helst, och det är väl aldrig fel?

Svar på tråden Tantvarning 4