• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Grattis lilla Frullen igen! Nu tar du omedelgenast och byter ut den där förfärliga bilden så jag slipper bli rädd för dig mera!

Fy vad trist med klänningen, fast HELLRE att en fick en skada än att festen skulle blivit misslyckad!

Jag hoppas du fick se din lilla dotters ansiktsuttryck när ni kom tillbakagåendes i gången efter vigseln och hon fick syn på dig nära! Vilket glädjestrålande litet ansikte!

Efter det tyckte hon det sög fett att vara kvar i bänken när mamma gick ut...
    Och den där andra lillskruttan då, som var söt som en sockerbit! Jätteduktiga var ju barnen!

• MulleNuh

tack vännen!!!

Jaa barnen var sååå söta och duktiga!
    Och JA jag ska byta bild nu!!

passionsblomman skrev 2009-06-14 20:17:39 följande:
    Grattis lilla Frullen igen! Nu tar du omedelgenast och byter ut den där förfärliga bilden så jag slipper bli rädd för dig mera!Fy vad trist med klänningen, fast HELLRE att en fick en skada än att festen skulle blivit misslyckad!Jag hoppas du fick se din lilla dotters ansiktsuttryck när ni kom tillbakagåendes i gången efter vigseln och hon fick syn på dig nära! Vilket glädjestrålande litet ansikte! Efter det tyckte hon det sög fett att vara kvar i bänken när mamma gick ut... Och den där andra lillskruttan då, som var söt som en sockerbit! Jätteduktiga var ju barnen!
  • passionsblomman

Om du skyndar dig så kanske jag är snäll och mailar några bilder till dig sedan...

MulleNuh skrev 2009-06-14 21:01:14 följande:
    tack vännen!!!Jaa barnen var sååå söta och duktiga!Och JA jag ska byta bild nu!!
  • Fjällbruttan

WoW....ÅHHHH vilken klänning och vilken bukett, jag började grina när jag såg bilderna!!
    Ni ser så otroligt lyckliga ut och så kära!!
    Får jag hälften av det på min dag är jag nöjd
    Nu ska jag läsa resten av tråden, kastade mig in och så ditt inlägg om att det fanns bilder på en gång så det var det första jag kollade

Här har det hällregnat hela dagen så jag har gjort blommor till tårtorna och så har min kompis provsminkat mig

Kram till er alla!

• passionsblomman

Fjällbruttan: Jag hoppas jag HAR berömt dina tårtor, men tror att jag kanske aldrig skrev, utan bara tänkte...

DU GÖR JÄTTEFINA TÅRTOR!

Verkligen!Du, var i vårt avlånga är det mer exakt du bor?

• Fjällbruttan

Tack så jättemycket, behövde höra det ikväll för att göra blommor till 7 tårtor känns nästan övermäktigt...
    Men jag ska klara det

Jag sög åt mig andan och bara stönade nä jag såg Mulle´s bukett, SÅ VACKER!!! Jag älskar kaprifol, det är sommar och barndom för mig...
    Tyvärr överlever den inte här uppe...
    Kittelfjäll.... där bor vi Fjällzon alltså

Vi har kollektivt lagt av ett vrål av morrningar härifrån, borde räcka bort till Sonja... annars får vi praktisera SGT på ägaren till förnsterfirman

passionsblomman skrev 2009-06-14 22:01:31 följande:
    Fjällbruttan: Jag hoppas jag HAR berömt dina tårtor, men tror att jag kanske aldrig skrev, utan bara tänkte...DU GÖR JÄTTEFINA TÅRTOR! Verkligen!Du, var i vårt avlånga är det mer exakt du bor?
  • passionsblomman

Sonja, vilket SKIT med den där firman!
    Det låter som om just de inte borde fått jobbet från första början-och hur ska man veta det?
    Usch! Stackars er.

Hoppas det ordnar till sig.

Själva har vi stortrubbel med verkataden som haft vår bil inne framo och tillbaka i evigheter(sedan november) och de påstår att det inte existerar ngt fel.
    Ändå sår bilen AV mitt under körning, helt plötsligt, både i högr fart och när man sakter ner.
    Jättesafe och bra!

Imorgon åker sambon till en annan verkstad. Hoppas de är bra där, för han börjar vara helt odrägliog att vara runt nu, när han är så frustrerad över detta....

• Sonja68

Tack tanter för alla morrningar, få se om det hjälper. MIn man, ryssen ni vet, är sedan länge inne på Fjällbruttans spår; SGT
    Blomman, den där bilen är livsfarlig!!! Och se till att reklamera jobbet hos verkstaden medan tid är. www.arn.se eller www.konsumentverket.se är sidor jag besöker flera gånger om dan nu för tiden.
    Ja, HUR ska man veta nåt om firman i förväg... Men GISSA om jag kommer skicka varningar till höger o vänster efter detta vad gäller denna skitfirma. FÖNSTREN är helt okej, men byggfirman... under all kritik!
    Natti-natti!

• passionsblomman

Det värsta är att de har lagat ANDRA saker som var trasiga så vi lär aldrig i livet få tillbaka pengar för de hävdar ju att de grejorna var orsaken till att bilen la av helt och i november fick bärgas. Felet vi påtalat utöver det, påstår de inte existerar och att det vi säger inte finns några tecken på när de provkört bilen...

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-14 23:25:52 följande:
    Det värsta är att de har lagat ANDRA saker som var trasiga så vi lär aldrig i livet få tillbaka pengar för de hävdar ju att de grejorna var orsaken till att bilen la av helt och i november fick bärgas. Felet vi påtalat utöver det, påstår de inte existerar och att det vi säger inte finns några tecken på när de provkört bilen...
    GRISAR!!! Samma problem hade vi med en bilfirma. Vi lagade ett "fel" för 11000 kr och sedan så var det inte det som var felet. Det upptäckte vi när vi gnetat och avbetalat reparationen långt efteråt. Jag hatar bilfirmor och byggfirmor. MORRRRRR!!
Svar på tråden Tantvarning 4